Monday, 30 April 2012

I want Rabbit for My Pet so badly..Cute !

Assalamualaikum. Arnab comel kan uoOls.? Semalam balik kampung ada sepupu bela dua ekor arnab yang berlainan jantina dan warna. Sangat comel dan ia masih lagi kecil.. Alahai menambat hati uoOls... Sebab tu kalau dalam banyak banyak binatang, kalau nak dibela, arnab jadi pilihan. Hikhik.


Terdetik dalam hati nak bela arnab semula, selepas impian nak membela arnab yang tersimpan lama dipendam. Lucu tengok lincah arnab arnab tu.. Kalau kat rumah tok wia, ada warna coklat dan warna putih..Kalau wia nak bela warna kelabu dan coklat..Ada kaler biru lagi baik ;p Putih memang bersih comel tapi cepat kotor bulunya..


Serius nak bela baby arnab sebagai PET atau dalam bahasa binatang peliharaan. Comel ja bergerak membontok selain tak bersuara macam meow..;) Kalau la dapat bela.. Hadoii. Tak sabar nak main main dengannya. kalau nak bela binatang kena rajin kan uoOls. Utk pastikan rumah jadi bersih dan tak berbau.

Comelkan rabbit tengah makan carrot ;p


Gambar tak di edit..Kurang memuaskan ~


Manja nya dia... Dia atas riba dak Badrul, adik bongsu wia ;)


Tak banyak karenah, segala jenis sayur arnab arnab ni makan =D


Baik je dia..Gerammm >___< d



Si putih si jantan ;)

Wia : Mak ayah ..nak bela arnab.? #Sambil kelip kelip mata mintak perhatian..
Ayah : Sudah sudah la tu wia...
Mak : Bukan nak cari kerja, nak bela arnab pulak ..adehh -____- "
Wia : Speechless..

Wia : Dear nak bela arnab , sambil buat muka manja..hikhik.
Dear : Bela la.. tapi kena rajin la nak tukar taik arnab hari hari..
Wia : Hadoii..Macam tak bagi bela jaa.?
Dear : Terserahh... P/s : Lain kali kita bela ek..

I want Rabbit So badly..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi