Monday, 23 April 2012

Really Miss This Moment :]

Assalamualaikum. Sedikit tentang kenangan balik kampung dijemput keluarga tercinta. Memang julung julung kali tau. Sebabnya selalu wia akan balik dengan bas. Jimat masa dan kos ;) Bila sekali sekala balik dijemput rasa macam hati tenang dan mudah nak berenti dimana mana, bebas. Tak perlu terkejar kejar dek masa.


Sekitar detik wia nak tinggalkan bumi Shah Alam, rasa berat hati sangat sebab lepas ni mungkin dah tak dapat jejak kaki katsana kecuali dapat wia dapat sambung studi lagi. Amin # mintak dapat dekat dengan rumah dan keluarga. Bukan serik dok jauh tapi susah kalau berjauhan dan merantau.


Sempat tinggalkan kenangan dari Kedah --> Shah Alam---> Kedah.  Momen terindah uoOls..Syukur perjalanan selamat dan kesian juga adik adik sempat jejak kaki kat rumah sewa wia dan tak dapat jalan jalan. Sebab weouls balik hari.. Dan kami heppi balik negeri kesayangan, Kedah Darul Aman.

Kedah, menara masjid kampung ;)


Ayah dan adik =D


Mak tersayang :)

Memang akan terbit entri pos balik kampung sampai lebam ;p Rindu saat tu.. Sekarang ni wia tengah buat perancangan masa depan. Sebenarnya takut nak tempuh  >_____<  Doakan wia ye uoOls...Belajar ke studi lepas ni tak kisah. Ikut rezeki.. Serius, tetiba rasa aman di rumah. Suri rumah sekarang katanya. Hikhik.

2 comments:

  1. wahhh, seronok nya wia bila dapat jumpa family. zera doakan wia senang tempuh ape je yg wia da rancang utk masa depan yaa. gudluck dear. :)

    ReplyDelete
  2. wah dh smpai kedah dik?hm,wat plan baik2x ek

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi