Friday, 13 April 2012

Kembali ke zaman kanak kanak Ribena ;)

Assalamualaikum. Sambungan entri semalam.. Haruslah ada cerita yang menarik, entrinya bukan sepam dua :P Sebab ada kisah disebalik kejadian.. Yang kompom kalau ditaip dalam satu entri, pembaca penat nak baca. Sebab tu wia buat entri bersambung tentang semalam..Hehe


Lepas saja, habis nikmati Tutti Fruiti dan ngap sedikit kentang goreng McD.. Waktu masa tu dan kian lewat petang. Ramai manusia termasuk ibu bapa, kanak kanak dan remaja yang dah  mulai balik ke rumah masing masing.. Dek kerana tempat duduk kami dekat dengan taman permainan. Naluri remaja berkocak nak main semula mainan desitu yang rasanya dah lama di tinggalkan time kanak kanak ribena dulu ;p


Dek kerana orang dah tak ramai, rasa malu nak main tu dah tak rasa ;) Terus saja panjat tangga main gelongsor..Rasa teruja uoOls ! Memang ikut hati nak main sampai puas. Masa pulak tak mengizinkan.. Sempat lah rasa gelongsor yang comeii tu.. Best juga la taman permainan di Tasik Shah Alam..


Kemudian, terus capai buaian yang dah memang kosong.. Kalau tadi memang penuh. Terus naik, alahai rendah jaa. Terasa diri tinggi sikit , walaupun tak ada la tinggi mana. Hikss. Sempat berayun dalam buaian berkali kali sampai berbunyi buai tu.. #Scary.. Takut putus >___<  v Macam biasa sempat la juga snap gambar seperti selalu. Kenangan kata Ain..

Lama tak main buaian ;) Rindu



Comelnya Puan Ain ..Hee


Sempat main gelongsor seround =p


Kanak kanak ribena diusia 23 :'D yeay !!

Sangat bestt ! :) Memang seronok berada dalam dunia kanak kanak..Bila pulak dapat main mainan di taman permainan macam ni lagi.. Sebab usia dah makin meningkat. Tsk tsk. Kalau fizikal wia orang cakap boleh awet muda lagi.. Tapi diri sendirik yang malu ='p


Salam Jumaat semua..Syukur alhamdulillah, Allah berikan nikmat demi nikmat yang sukar digambar dengan kata kata. Masih bernafas melihat dunia yang indah dan bersama orang tersayangs. Okey ada rezeki boleh la main mainan macam ni lagi. Walaupun sekejap, itu yang dinamakan kenangan terindah.. Biar gambar bercerita :]

2 comments:

  1. wahh, kembali ke zaman kanak2 lah. best nye. awak buat zera rse na cari buaian sekarang lahh. :D

    ReplyDelete
  2. hehee dah lama sgt sy tak try benda2 gitu.. hee :P

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi