Wednesday, 12 January 2011

. Couple in L0ve like Twin rite?.

Salam Ceria di pagi Rabu dari aku, cik empunya bl0g buat u0ols bl0gger yang disegani, baik otai mahupun junior ;) Teng0k pada tajuk, uoOls setuju atau tak?.. kalau bagi aku, aku kata YES. Sebabnya kebelakangan ni banyak member FB mahupun rakan bl0gger yang aku kenal, bergambar bersama BF atau GF masing². Nampka sweet semuanya gambar. Sungguh (!) aku tak tipu. Memang macam ditelek di tenung dilihat pasti ada persamaan. Dah macam twin seiras aku rasa;) sebab pasti ada yang sama di raut wajah.
Aku bukanlah jenis untuk selalu memerhati orang tapi bila aku teng0k couple yang bercinta, pasti nampak kebahagian di wajah. Jadi, bila di0rang bergambar bersama nampak di sisi wajah pasti ada persamaan yang aku tak pasti u0ol perasan ke tak..ianya seperti sebuah jodoh yang tertulis, aku milik dia, dan dia miliknya jikalau di izinkan Allah yang Esa. Sebab memang indah bila kita teng0k atau kita dengar dari kawan² yang GF/BF sama iras dengan kita. Mungkin aura kasih tu tumpah ke wajah kot kan?:)

Memang sweet sangat. Kadang² nampak macam adik beradik walaupun ianya bukan ;) mungkin itu dinamakan twin di masa bercinta. Memang iras. Tapi aku tak pasti jugak yang orang cakap muka seiras ni selalu serasi dalam semua keadaaan dan citarasa. Tapi mungkin ada yang berbeza tapi tak banyak.. dan bila aku sendiri, bila tengok couple yang bercinta tangkap bersama seakan² berdetik di hati.. wah (!) seirasnya.. panjangkan jodoh mereka dan moga couple itu berpanjangan jodoh hendaknya. Macam twin sebijik ^_~
Tuhan maha kuasa.. walau tak seiras, tapi kata orang couple tetap twin kan?.. kadang² bila ada chemistry yang sama. Rasa lagi meny0kong perkataan yang dinamakan twin. Sebab pasangan kembar selalunya merasai perasaan yang sama, seperti rasa ingin dicintai dan mencintai. hikSs. Eh eh sebelum tu, aku bukanlah pakar bab² ni cuma dari pengalaman yang aku tengok dan lihat dengan mata, mendengar dengan telinga sendiri..aku pecaya.. W0w(!) sama nya muka..iras sangat. Memang  sepadan la couple tu..ibarat pinang dibelah dua gittu ;) comei sangat.. kadang² tak rasa macam cople sebab terlalu iras..dan ia macam TWIN.
Tapi bagi aku dan incik dear, tak tahu katmana persamaan. aku rasa macam tak TWIN dengan dia pun :P betul.. tapi mungkin persamaan dari chemistry mungkin ;) tapi tak selalu punn.. hadoii. Katmna ye?.. muka? iras ke? macam tak je? jadi kami ni tak ada jodoh ke? hmm.. itu hanya orang lain yang dapat menilai yang aku dan incik dear adalah couple TWIN atau tak? hikhik :'D
Oklah..nak masuk dapur dulu. Sebelum tu,sekejap masa berlalu. Dah hari Rabu nampaknya bermakna cuti seminggu aku hampir tamat. Dan hari ni kena  pergi beli tiket bas untuk ahad nih..erkk -______- malasnya (!) tapi nak buat cemana.. grrr siapalah nak bagi cuti puas² kan? melampau ler.. nanti berat bada naik. Nak grad pun lambat pulak nanti..hee. Apepun selamat berbl0gging dan berbl0gging gengg. Psstt.. kadang² kami tak TWIN tapi org cakap macam TWIN..hmm O.o mungkin adat bercinta.. bila itu hanya aura orang berkasih..ecece. Tetiba rasa maca incik dera terlalu sibuk minggu ni, atau aku yang beremosi (!) Moga hari yang indah. See U (!)

1 comment:

  1. setuju! btul². kalau tengok gambar couple yang bahagia tu. memang boleh nampak la. sweet jer.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi