Saturday 8 January 2011

Sweet ! My dream als0 kn0wn As One Of MyWish bec0me True..Ahaks.

Selamat pagi dan aSsalamualaikum reader dan f0llower kiut miut;) hari ni hari Sabtu yang lama aku tak balik sejak sebulan setengah yang lepas. Perasaan usah di ungkap memang sukar nak digambar. Yang pasti aku heppi, aku akan luah dekat blog kesayangan ni. Bersama keluarga melihat tawa dan usikan manja..buat daku bahagia:) Paling besh dapat rest secukupnya dan manja bila apa yang dihajati pasti tercapai. Okieh berbalik pada atajuk st0ri entri aku kali ni, pasti angan angan nak dapat CERMIN MATA tercapai (!)

Bermula pada pagi tadi..masa bangun Subuh,bukan aku yang meminta request bagai. Tapi ia datang dari mulut my daddy ok ;) saje cakap cakap yang pasal cermin mata Nana, adekkku dan tetiba ayah cakap bila ang nak buat cermin mata baru.. auw(!) ser0nok dan meronanya rasa hati.. suka sangat(~!) rasa macam nak pegi terus kedai gambar kat Pekan tempat aku nia.. haip(!) jangan tak tahu yang tempat aku pun dah ada kedai cermin mata..wah wah ..memang dah upgrade pekan Serdang nih.. dah la ada KFC.. Macam semua dah ada desini. Tap payah jauh jauh pegi Parit Buntar ke Kulim dah.. hikSs. Ni seronok balik rumah ni. Ni yang sayangg ayah ketat²..muuah!

Kalau uoOls perasan kat sidebar aku ada bahagian "angan angan Wia" kan?..tu my wishlist untuk tahun 2011 ;) tapi nama pun angan angan.. tapi nampaknya satu lagi angan angan aku akan tercapai..psstt ingat nak print screen sidebar tu..tapi bila kat rumah ni macam kekok pulak ngan PC..kekwat kan? biarlah. Asalkan aku dah bayangkan pada uOols apa yang aku maksudkan.hee :'D

Hari ni hari Sabtu..nak cepat² pegi kedai. Nak laju² buat pilihan dan terus 0rder lepas taip entri ni..wee! aku teruja sangat. Sebab spek aku ni dah 2 tahun tak bertukar pakai. Buat ckeck up mata pun dah lama..kesian mata ni.. patut dapat teman baru ibarat baju dan seluar. Mata pun ada teman dia, iaitu kaca mata atau spek:D hurray(!) mata ni akan dapat teman baru minggu depan..amat sy0kk ai cakap uoOls ^_______^

Okieh dah sempat hapdate blog ni..rasa nak cepat cepat je habiskan sebab kalau kat rumah kena kongsi k0ngsi "turn" macam biasa la:P jadi dah siapkan kena taip secepatnya sebab memang aku addict untuk taip buat kalian..biarpun Pc di rumah. Kata orang sharing is caring..macam tu jugak aku adik beradik. Hee. Teruja dah nak cermin mata baru.. jap lagi nak pegi dengan dik Badrul ataupun Pali. Lepas tu..tak sabarnya nak dapat spek mata baru ;) minggu ni merasa la angan angan aku jadi kenyataan.
Cermin Mata Baru akan TerCapai untuk Cuti Kali ni;) Betapa sayanggnya untuk ayah untuk surprise hadiah cuti midsem kali ni. Sayang ayah, mak dan adik (!)
Selamat berbl0gging dan berbl0gwalking kalian. Aku akan hapdate kalau berkesemptan menaip seba sekarang ni selaju mungkin aku menaip..hee:') Sebabnya adik Badrul pulak merengek nak guna Pc ni. Lagipun aku nak pegi bersiap² cari baju, ir0n baju sebab nak pegi kenduri arwah kejap lagi. Okieh..adios geng. Jangan lupa tinggalkan f0ot print uools ea..miss my boo so much. Hari ni dear bekerja walaupun hari sabtu. Katanya untuk "KITA".. dear, ayah nak hadiahkan saya cermin mata baru :*

3 comments:

  1. wah wahh
    untungnye dawia
    (:

    ReplyDelete
  2. @ Anisa Hang Tuah

    alhamdulillah ;)
    terima kasih nis cayunk :D

    ReplyDelete
  3. bestnya dawia dpt cermin mata baru tue

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi