Tuesday, 11 January 2011

.Ter0pong Baru Untuk Mata.. hikSs. Berk0bar ²..

Salam buat uoOls :) Sekejap je hari ni dah hari Selasa..rasa macam baru semalam je balik. Tapi masa best selalu cepat berlalu tapi masa yang sebaliknya ibarat menunggu musang berjanggut. Ada ke?..hikSs. Perumpamaan la kan :P Okieh hari ni aku teruja sebab apa?..sebab hari ni aku akan dapat cermin mata baru seperti yang ditempah.. Oh seksinya(!) tak sabar nak pakai ter0pong baru..ngee:'D sesungguhnya ter0pong baru aku tu dah siap semalam. Tapi macam tiada masa nak pegi ambik. Jadi hari ni lapang..hari ni laa baru pegi ambik dan bayar terus..kuikui.

Sebelum tu pagi tadi nak cakap makan sarap sedap sangat(!) iaitu nasi lemak khaw la sambal ikan bilis dia..huaa..dah lama tak buat nasi lemak. Tapi nasi lemak tadi memang sedapp la. Thumbs up(!) makan sebungkus rasa nak lagi...yabedabedu. Hati ini girang sebab kenyang..dan sebab nak ambik teropong baru yang ada kaler pulak..Hee :') Rini aku pegi buat sendiri, ambik pun sendiri..tapi dekat je. Senang.. tak payah bersusah payah bersengkang mata nak tengok jalan. Sampai terus ambik :) ni yang sy0kk nih.
Kejap lagi nak siap² dah. Terus ambik langsung pakai setelah dua tahun tak bertukar kanta p0wer dan 4 tahun tak bertukar bingkai..bayangkan =.=" memang patut bertukar kan?.. hais, ni teruja habis. rasa macam dunia comei je hari nih. Rasa hati bermunge² gittu. Sebab hari ni sangat heppi mungkin.. nak nak ayah dah makin duit untuk ambik kaca mata. Itu sebab dah senyum sampai ke telinga dari tadi..dan rasa macam nak hug mak ayah je. Sebab heppi ter0ver..ehee:'D
Tapi buat seminggu ni macam yang aku bagitau uoOls pada entri yang lepas.. aku tak b0leh masukkan gambar sebab tak bawa balik pendrive. Jadi ter0pong baru aku tak b0lehlah nak dipaparkan pada umum atas sebab itu.. Nanti ajelah aku tayang.. sebab tak cantik pun. Sebab aku pilih kot. Haha. Tapi puas hati laa. Eh sekejap dah masuk jam 10.00 pagi.. nak pegi bersiap siap sebab dah rasa tak sabar nak pakai ter0pong baru nia.. berk0bar² dah ni..
Petang semalam aku ada beli s0mething..dan rasa nya nak st0ri dalam entri dalam 2 cerit yang berbeza. tapi kalau ada masa aku hapdate. sebab biasalah pc k0ngsi..well."sharing is caring". HikSs. Betul nak taip nia rasa macam semua nak keluar dah tapi masa tak sempat. Hadoii.. giannya. Ayah..pasang wifi dalam rumah b0le?..senagl ubi kentang pulak aku. hadoii. Lagi lemak malas buat kerja la kalau asyik on9 kat rumah. yang pasti mak pasti bising membebel ceramah ;) i l0ike mummy bising so much.. Haiz(!) terlebih dah. Mungkin aura nak dapatkan cermin mata baru ni merebak sangat. Upadate terkini* mak nak temankan aku laa. Syi0knya.boleh usha baju..yippe(!) betapa bahagianya rasa nikmat di dunia yang sementara ni. Bersyukur atas nikmatnya ^_~
Yang penting aku tersenyum lebar dapat ter0pong baru untuk mata yang lebih sihat, menawan dan seksi.. Yabedabedu.(!) bahagia..


Nanti dapat ter0pong baru..mesti jaga baik². Lap cermin selalu.. bila nak tinggalkan pasti dalam k0tak yang disediakan.. Tapi bila dah setahun dua..mak aii..lasak ok aku guna. Main campak² je :P wee.. Macam biasa..masa cepat berlalu..selamat berbl0gging geng. Free nanti aku hapdate da bl0gwalk. Hati berkobar² dah nih. Mummy tengah bersiap siap tu. Aku nak join jugak. Salam ceria dari cik empunya bl0g ye.. terima kasih pada yang sudi jadi pengikut bl0g kiut miut kesayangan aku ni ye. Adios..See u(!) Secepat mungkin menghabiskan penutup entri ini dengan laju dan pantas sebab masa tidak menunngu kita, sebaliknya kita lah yang kena mengejar masa atau waktu ;) psst aku gunakan gambar kawaii sepenuh perisa semula untuk entri seminggu  nie..lalalala~

2 comments:

  1. waaa..mesti comel dawia dgn teropong baru..
    nis masih pakai teropong yg lame.. :|

    ReplyDelete
  2. @ Anisa Hang Tuah
    xdalah nis..biasa je ;) :)
    terima ksh ye..

    tak apa..tak lama lagi nis pakai ter0pong baru ye ;;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi