Saturday 29 January 2011

Gegarkan Semangat Baru !!

Selamat pagi. Segalanya telah tenang seperti sediakala aku rasa lega..syukur. Semuanya adalah emosi semata mata. Jadi aku pasrah atas segalanya. Malam tadi malam yang tenang buat aku sambil dengar lagu yang menenangkan jiwa. Aku bahagia. Aku tahu semua orang sukakan keceriaan. Dan malam ni aku teringat pada adik tersayang. Gelak tawa dan suara manja dia yang kuat merap tu ;) Malam ni semuanya aku f0n. Cakap sampai henset panas macam ketuhar. Baru terasa puas hati. Alhamdulillah. Hati ini sedap sedikit. Dalam aku sedih masih ada yang mencari dan menemani aku desini..walaupun dari jauh.
 
Hari ni rasa lebih baik dari semalam. dan target hari ni nak siapkan slide presentation dengan jayanya bersama housmate yang tak balik minggu ni. Depa jugak merangkap classmate aku..ngee:') minggu depan ada dua test. Tapi itula ada sedikit masalah yang aku heran setiap kali aku nak balik kampung, iaitu halangan dari segi teSt. Tapi dengan lecturer yang sama pulak tu. Heran heran..hukhuk. Macam disengajakan je. Tapi aku redha. Aku akan cuba sedaya upaya ambik exam awal. Boleh gerak balik awal jugak nanti untuk CNY.. ehee macam aku je nak balik beraya beriya rasanya mengalahkan teman bangsa cina pulak.
 
Tapi best tengok depa balik dengan beg besau besau sebab dah ada cuti. Aku mungkin sehari sebelum raya cina baru balik kot. Harap harap dua hari sebelum tu. Sebab aku tak sabar balik bercuti dengan famili walaupun hari tu aku dah bercuti. Aku kan SUKA cuti sangat sangat. Siapa tak suka kan?.. itu bestnya hidup kat Malaysia tercinta ni. Banyak bangsa banyak even dan banyak seoson. Hee=) beSt melet0p.
muka fresh dari sebam semalam ;)

Okieh mood dah semangat semula. Lagi cepat siapkan lagi cepat habis. Aku tak mahu fikir apa apa dah. Harap semuanya berjalan dengan lancar. Aku doakan hari ni hari Sabtu yang baik buat kita semua. Tadi pagi pagi mummy dah f0n. Rindu. Ok aku kalau tak cakap rindu, ceria dalam entri memang tak sah kan? kata orang baik baik sayangg. Bisness Computing dan selling menunngu untuk disiapkan.

Aku banyak nak stori.. tunggu ek. Sebab terjumpa banyak gambar dalam f0lder atas photoshoot sdn bhd fresh dari aku dari semasa ke semasa. Disebabkan kemurungan semalam hari ni aku ibarat dirembes rasa ceria semula. Bangun dari tersungkur dan cuba berjalan dan terus berlari sekuat hati..hikSs. Jom bekpes. Megi kari je hari ni.. rezeki pagi Sabtu. Selamat bercuti pada yang dah bercuti dan selamat belajar pada yang bergelar pelajar macam aku. Aja aja fighting untuk siapakan. Jangan lengah dan buang masa. Jom cabar diri siapakan hari ni geng..FYI membe aku belum bangun. Jadi aku buat sorang dulu untuk biz c0m..ngaaaa. See u (!) Senyum selalu~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi