Saturday 1 January 2011

Welcome New lOOk For My Header And Backgr0und =) Tukar Langsir Baru Bertarikh SatuBulanSatuDuaRibuSebelas..

Salam buat bl0gger sekalian, Selamat Tahun Baru 2011 ;) Hari nih aku bangun awal sesudah subuh tak tido balik semata mata gigih untuk barukan wajah header dan kulit bl0g kesayangan aku..ngee:'D surpriSee buat aku dan perasmian dari incik dear jadi orang pertama yang view new look.. Ya, aku berjaya siapakan dengan hasil usaha sendiri.. betapa teruja nak pasang langsir dan kulit baru hari ni sempena masuk hari baru 1.11.11..

Akhirnya tercapai jugak rasanya nak capai kalau berusaha. header tu aku siapakan petang semalam dalam lebih kurang berjam jam jugak lamanya. Nasib tiada aral, dan akhirnya sengaja pasang langsir baru untuk hari baru hari ni, baru nampak macam fresh, soft dan girlish gittu ;) Harap uoOls juga heppi masuk ke rumah aku yang biasa biasa nih. decirate perlu bila tuan rumah dan bosan. Tapi perabot lama biarkan laa..baru je tukar sebab tak mahu membazir masa ye. Sebab minggu depan aku ada test. Masa hujung minngu ni masa terluang..hiKss :') so, bila dah lapang lapang..aku cuba buat sedaya apa adanya.. Aku suka header baru nih. Nampak lebih bersemangat(!)

Ye, gambar diri aku dalam header..nak freshkan minda bila tika setiap hari menatap bl0g kesayangan. Nak lebih tampak elegan, anggun dan proaktif katanya(!) cewahh..gaya memang nak cari semangat yang hilang.. yup memang pun..dan kalau boleh dah tak mahu cerita yang sedih sedih lagu dalam bl0g nih. Tapi kalau boleh laa.. sebab nak stori yang suka, gembira ceria saja.. sebab itu warna kulit soft pink bunga bunga jadi pilihan.. Supaya hati berbunga munge bila menghapadate entri setiap hari..

Ops maaf kalau tak boleh setiap hari tu maknanya kekangan masa menjadi faktor, tapi tak bermakna aku tak bl0gwalk ye geng..Dalam header aku ada rabbit, ouh itu angan angan nak membela rabbit..tapi bila masa pun tak tahu lagi.. Mungkin akaan datang. Sebab masa masih taak mengizinkan..tapi insyaAllah, tiba masanya pasti aku akaan bela rabbit yang jinak dan comei macam dalam header tu:')

Bunga ros atau mawar jadi pilihan keran setiap perempuan memang sukakan bunga tambah tambah ros..kalau dulu header aku ada orkid, tapi biarlah kali ni aku menggunakan ros merah sebagai penyeri bl0g kesayangan.. Aku nak bina keceriaan dalam bl0g ni..nak refresh mana yang perlu.. bangkit dari jatuh dan rebah. Bina azam dan hijrah baru untuk sesuatu kebaikan kelak. Hee ^_~ Panjang lebar aku dok bercerita pasal header..sebab aku dah jatuh cinta pada hasil tangan aku sendiri, walaupun tak sekreatip uOols yang memang superb dalam bak bak edit mengedit :P

Meh sini tatap header bl0g aku yang baru.. very very l0ve it(!) Selamat datang ke bl0g Chitobebearchocholategoldish dot bl0gspot dot com. Harap keceriaan milik kalian.. Selamat bercuti dan bersantai desini..moga korang ringan kan jari untuk mengkliks link komen dan sekaligus menaip keyboard pc atau lappy uOols untuk komen membina ye:D dan nak tunjuk dalam entri ni..inilah header baru bl0g saya sempena, tahun baru 2011  (^______^)

Yippe(!) semangat nak bl0gger kian membara..aku suka dengan bl0g aku ni sekarang, kuasa 9.. Kalian pun sama ye, selamat kunjung mengunjung antara kita.. aku rasa nak tambah wishlist dalm bl0g nih tanpa berfikir panjang..tunggu dan lihat je kelainan je ek =) Salam ceria dan selamat tahun baru buat u0ols yang tengah bercuti..dan selamat bekeje buat incik dear yang kena bertugas untuk masa depan..atas dasar tanggungjawab.

Kesian dear..tapi itulah yang dinamakan azam dan pengorbanan seorang yang bergelar pekeje. Dan tak lama lagi budak sekolah dah nak stat bersekolah semula..Selamat menghabiskan cuti sekolah ye adik adik.. sehingga bergembira disamping tersayangg dan aku akan balik minggu ni untuk jumpa famili tercinta..yeay(!) See u next entri.. nak blogwalking sambil sarapan jap..

Buka pintu baru dengan lapang dada..langsir baru dan kulit baru. Selamat menikmati keceriaan bl0g kiut miut aku ye:P Sebelum terlupa, kat bl0g aku kalau uoOls scroll sampai bawah nampak ada slide entri yang sweet bagi aku.. Biarlah desitu supaya nampak kelainan.. singgah la menjengah desana ye..psstt kekerapan ucapkan selamat dan sekarang heppi new l0ok bl0g.adios~


0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi