Thursday, 6 January 2011

Packing Sudah, Berita Gumbira Sudah.. Jom Holiday Untuk Seminggu ;)

Selamat malam bl0gger yang disenangi terutama pengikut bl0g chitobebearchoch0lateg0ldish dot bl0gsspot dot com ;) hikSs letak nama penuh pulak sebab rasa comei ja..ngee:'D eh eh tadi baru kemas kemas barang. Packing gtak banyak pun. Maklumlah dari sini memang tak ada apa nak bawak balik. Tapi..hmm nak datang sini es0k. uOols tahu tahu je la semua nak sumbat dalam beg nia..hee. Geli hati bila fikir. Tapi tak ku sangkal lagi. Hati ini amat membuak secara mendadak bila balik je dari cafe. Makan dier nasi ayam. Oh perlu ke dicerita kan pada kalian. Tapi biar la kan.. sebab ada kisah kenapa aku makan cafe malam ni..nanti aku stori. Panjang ceritanya..

Tadi petang memang macam macam dalam kepala ni dok planning apa nak buat. Tapi dalam hati berbisik semacam tak sempat. Nasib kelas last petang tadi,n0rmal awal lagi dapat balik. Sebabnya SYOK je layan FB dalam makmal k0mputer siap on9 berdesup lagi. Aku memang suka la.. Kalau la wifi kat h0stel tu selaju itu. Memang mustahil la kan? ahaks(!) Ok sambung stori entri..memang Khamis yang membahagiakan. Seakan hujan dan cuaca hari ni seiring mendamaikan hati ai yang tak sabar sabar nak balik kampungg.
Ok, petang tadi dalam pukul 6 terus mandi dan s0lat. Dan seleas tu apalagi..ir0n baju sambil tengok cerita Tiramisu sambil tunggu waktu azan Maghrib. Haa tengok berapa banyak "sambil" yang aku guna untuk menggambarkan situasi pada uoOls bahawasanya aku rajin sambilkan keadaan agar sempat dan selesa dikemudian masa. Macam sekarang ni.. dah free untuk on9. Baguskan aku?..huh(!) kalaulah studi di amalkan macam on9 nia..mesti dah bijak pandai dan naik p0inter dah aku..hoho. Tapi itulah kenyataannya..

Dah settle iron baju untuk esok, terus solat maghrib dan siap siap untuk makan diner dengan ousmate. Makan nasi ayam..nyum nyum. Kenyang beb..blurp(!) dan masa balik tu..memang nikmatlah layan perasaan nak balik. Siap f0n mummy dan sempat cakap dengan tok(nenek) yang tinggal kat rumah sementara untuk jaga mak hari tu. Tapi mak dah makin sihat dan boleh tersenyum dan ketawa. Alhamdulillah. Memang indahnya perasaan rindu..

Sampai je kat rumah ostel tadi. Dapat satu lagi berita gembira yang kelas es0k pagi iaitu POM dibatalkan. Ya Allah..syukran. Kau permudahkan urusanku. Sekali lagi kulafazkan alhamdulillah tanpa rasa jemu =) kelas batal, maknanya aku b0leh balik awal tak seperti yang dirancang. Sebabnya kalau ada kelas, dalam pelan awal nak balik tengaharinya. Tapi bila kelas batal semestinya esok pagi sesudah Subuh aku gerak..miahaha. Memang terbaik lah geng. Jom balik Kampungg(!) ops..aku dah cuti midsem..pada yang baru mula semester baru, selamat memulakan kelas dan minggu pertama okieh. ceria selalu. Yang penting aku rasa tak sabar nak teruskan hari es0k yang memang superb mencabar dan 8 jam dalam bas ye. Harap semuanya selamat ;)

Sekarang beg dah kemas, jiwa dah tenang. Baju dah ir0n. Nak blogwalking puas puas malam nih sebab tenet pun laju nia.. asaimen?(!) dan beresS la sangat. memang banyak. harap aku tabah untuk buat cuti seminggu ni..wee:Pmesti tak teng0k buku pun sebab cuti tak lama dan semestinya aku habiskan masa ngan famili sebaiknya ;) Pecayalah..bawa buku pun tak akan buka sampai habis cuti..kan uOols pun sama kan? kan?:D hee pandai je cakap kat kalian, padaahaal tu sikap buruk aku.. kantoii.

Okieh Selamat bercuti buat batch aku sekalian termasuk Uniselian..cuti seminggu sudah bermula(!) ngee.. sangat sy0k bagi aku yang dah sebulan lebih tak balik. Memang kangen sangat pada yang tersayang.. doakan aku selamat balik. Awal awal nak gerak dah. Yezza(!) semua dah siap..cuma siap nak bawa barang bert0lak je esok. sangat semangat..dan bersabarlah atas bas nanti. Selamat malam kalian.. Sebab hari ni hari yang bahagia sampai rasa macam nak hapdate bl0g 3 entri malam ni. Pecaya atau tak uools diam diam ;)

Salam ceria geng ! Selamat bercuti seminggu buat aku.. Dah lama tak hirup udara rumah, hurray holiday comingg dan semestinya kat rumah jarang on9..jarang hapdate dan mungkin hanya bl0gwalk. Hee :'D  
Psst uOol nak tahu, hari ni hari yang BAHAGIA buat aku seorang pencinta dan seorang yang dicintai. Kedua duanya aku ;) sebab buat hati sangat memahami..eee suka nak digambar yang penting aku tahu yang namanya nikmat BAHAGIA :*
Balik kampungg in action geng--> aku heboh sekampung. Tapi ada aku kesah.. kerana yang hanya akan kesah tahu ertinya pulang ke kampung halaman sebab dah buhsan weekend di rumah. Sila senyum untuk diri sendiri ;) kalau rajin nanti aku taip entri lagi. Saranghae oppa dear

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi