Monday 24 January 2011

Rama Rama Dalam Perut Oh!! SABAR..

Salam dan Selamat tengahari ! Isnin dah kembali. Yeay meh senyum ramai ramai sebab dah tak boleh rehat sebab kelas dah start dan test akan menjelma esok. Memang tak fokus sangat aku sendiri tak tahu kenapa..mungkin aku penat. Mungkin aku letih tapi yang pasti pagi tadi terasa rama rama dalam perut. Tak bestnya :( amat tak selesa -______- tetiba teringt kelas dah start ada setiap isnin la. Monday blues..oh! Aku belum sedia nak ke kelas hari ni. Walaupun awal aku mandi, awal aku berjaga tapi rasa macam nak memerap je. Mungkin aku sakit aku rasa badan lemah.

Pagi ni kelas bis law dah tukar hari. Jadi nak tak nak kena gerak pegi kelas. Belum sarap lagi. Semuanya aku lengahkan. Cuaca di dalam bilik biasa biasa je. Tak panas tak sejuk. Tapi cuaca di luar amatlah sejuk mungkin sebab malam tadi hujan. Aku tak perasan. Sebab nyenyak sangat tido mungkin ^-^ .Tapi ketidakselesaan meragam buat aku nak tido sepanjang hari. boleh tak ponteng kelas? Sayanggnya aku tak boleh sebab subjek tu subjek killer. Perlu hadirkan diri walau cemana pun. Aku kena lawan sifat malas yang hadir tanpa di undang ni. Kuatlah kuatlah Dawia(!)
Muka serba salah O.o
Hari  ni banyak yang nak kena sette. Aku harus mencuba dan mencuba supaya yang serabut terungkai. Hilanglah sakit. Biarkan ia berlalu tanpa rasa serba salah. Ceriakan hari yang mendung dengan hati tenang. Aku akan mulakan setiap kerja dengan lafaz BIsmillahirohmanirrahim dan sudahi dengan Alhamdulillah ;) Setiap hari adalah anugerah. Bersyukur aku masih bernafas dalam dunia fana ni. Sunhanallah~ Hapdate terkini* aku baru lepas lunch lauk sayur campur dan ayam gereng, biasa tapi sedap. Badan makin lemah saat ni. Kesakitan kian terasa. Disaat aku menaip entri ni aku sedang menghirup air suam asam jawa yang dibuat sendiri campur gula sedikit. Kalau dah ada asam jawa.. psstt uOols faham faham la sendiri :P

Merancang plan adalah strategi baik untuk masa depan yang gemilang. Sebab apa aku cakap, sebab esok test. Aku rancang nak on9 sekejap dan selepas tu rehat sebab tak sihat. Bangun,, harapnya badan akan ok supaya aku boleh studi untuk dua test es0k. Doakan aku ye. Tadi bisness law..berjalan lancar. Aku tak dapat nak post entri sebab tertangguh dek masa yang mencemburui plus mata dan badan nia letih sesangat akibat badai sesungut:$


Ok nak bl0gwalk dulu. Heppi sangat pagi tadi ramai yang iarah bl0g aku. Senyum lebar dengan senang hati aku nak balas jejak kalian. Tunggu ok :) Masa pantas berlalu.. yang penting aku nak cakap aku BAHAGIA. Tak salahkan nak bagitau dalam entri ni-->Sebab aku punya soulmate yang amat penyayang. Aku punya parent yang sangat manjakan aku dan aku punya adik beradik yang best. Cuma teman je aku belum percaya sebab tak jumpa lagi twin sebenar.. Harap nanti dapatlah jumpa. Mudah mudahan.*


Salam ceria di hari Isnin. orang cakap jangan mengeluh selagi belum mulakan sesuatu. Jadi aku rasa betul ayat ayat tu. Lagipun tuhan tak akan duga sesuatu yang kita tak dapat tempuhiNya. Wallualam.. aku sakit, maknanya tuhan SAYANGkan aku senagai hambanya. Sakit adalh dugaan. Dugaan yang datang dari Sang Pencipta Maha Esa. Heppy day geng.. buibui. See U next entri okey. Mungkin malam nanti aku cuma nak tumpu pada test.. bl0gwalk nnt. Tapi selalulah singgah ye :') Manis biaca dari aku Cik empunya bl0g..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi