Friday 7 January 2011

Syukran Selamat Sampai Rumah ;) Sempat Dating dengan Uncle Bas. Lepas tu Pekena Sambal Udang Superb !!

Salam buat bl0gger yang datang berkunjung ke dunia maya kesayangan ku ini. Alhamdulillah..ini pertama kali taip entri di rumah selepas 8 jam dalam perjalanan Kuala Lumpur ke Utara ;) Paling heppi, segalanya berjalan lancar..Subhanallah. Memang badan penat, tapi lepas makan malas sambal udang penangan t0k belah mak dengan sayur sawi..nyum nyum. Blurp(!) kenyangg.. sebab tu on Pc kat rumah ni untuk hapdate yang aku dah selamat sampai umah..
~HOME Sweet HOME~
Pertama tama kalinya rasa sy0k dapat jumpa famili dan kebetulan tok aku ada kat rumah ni..teman mak ;) bertambah ramai la. Meriah sangat. Harap harap nak habiskan cuti midsem ni dengan sebaiknya dengan lapang dada dan gumbira nia.. ^_____^ nak senyum sampai ke telinga. HikSs. Doakan mak dan keluarga aku sihat. Memang tired dan bersyukur aku dapat balik ke umah. Tapi satu je buat sp0il..aku lupa bawa balik pendrive laa(!) Hadoii.. macam tak lengkap je tinggal pendrive kat ostel..seminggu pulak tu tapi tak apalah. Janji semuanya ok dan aku pun selamat sampai.

 Hell0 geng Utara!
Sekarang ni badan memang penat. Otak tak b0leh nak fikir..hee. Jadi aku nak buat entri pendek je. Sebabnya tadi aku nak cakap aku sempat betul betul dating dengan uncle bas seperti yang heb0h kat FB aku sejak dua menjak sebelum aku bert0lak hari ni.. pecaya ke tidak. Itu la kenyataan;) Tapi tak lama okieh. Sekejap tapi tetap kenyataan bukan main main. aku tak pecaya beb :P tapi rasa acam kata budak budak yang dok usik tu jadi kenytaan. Haha.

Badan aku dah penat. 4 buah bas..cam biasa aku cakap. 8 jam dalam perjalanan. Cukup lah aku hapdate untuk entri kali ni. Sempat aku baru sampai pukul 5 petang di rumah tadi :) memang badan macam tngt0ng terasa dalam bas lagi. Macam ragam, macam bau fan macam perangai..aku nak REHAT dulu ye.. selamat berbl0gging dan berblogwalk geng. Tapi apepun aku heppi sangat sebab aku dah kat rumah..hurray! Setelah sekian lama tu..
Syokknya dapat Balik RUMAH.. Bahagia;)
Selamat sampai di rumah tercinta di Utara dengan selamat. terima kasih uncle bas bawa aku sampai ke destinasi. Dan datingg tue :P
 Okieh nak rest dan sembang sembang ngan family dulu. UoOls ai heppi sangat hari ni segalanya berjalan lancar..ngee:'D Nak hargai cuti ini sangat sangat. Percayalah banyak aku nak buat cuti nih. Akhirnya Utara destinasi yang ku jejak kini ! ;) Jumpa next entri geng. Salam ceria dari aku, cik empunya bl0g.x0xo. Miss my boo so much. Kita nak dating tak dear..sambil kelip kelip mata :*Tapi aku mungkin tak dapat bl0gwalk malam untuk seminggu nie uOols. Tapi uoOls teruskan berkunjung dalam bl0g kiut miut ni ye geng..Alhamdulillah :)

2 comments:

  1. wah.wah..happynye dawia...
    have a nice day yaaa

    ReplyDelete
  2. @ Anisa Hang Tuah

    memang heppi pun niS ;) :D sangat²..

    hehe..ok u too nis :) ;))

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi