Sunday, 16 January 2011

.Selamat Sudah Di Bumi Selang0r.. Cepatnya Masa !

Salam buat uoOls bl0gger yang disegani. Dikala badan masih penat atas perjalanan utara ke KL. Jadi aku hapdate laju laju, memandangkan aku dah dua hari tak hapdate atas sebab nak menghabiskan cuti bersama famili tercinta. Mungkin sebab tu sampai sekarang aku dapat rasakan puasnya bercuti seminggu midsem sem ni ;) Macam macam aku lakukan. Semuanya dengan keluarga terSayangg. Melihat ahli keluarga sendiri dan menghabiskan masa bersama sama memang satu nikmat dan kenangan yang indah. Memang tak dinafikan berat hati memang biasalah di saat detik perpisahan. Memang BERAT tu hanya tuhan yang tahu. Tapi aku gagahkan sebab rasa macam tak mahu balik je :'(

Ok tadi masa salam salam tangan ayah, mak. pali dan adik. Aku tak tahu kenapa tapi aku rasa bahagia sangat. Mungkin hari ni semuanya ada hantar aku di stesyen bas. Kebetulan hari Ahad hari ni cuti atas keputeraan Sultan Kedah:) memang cantik la kan. Tapi kali ni aku naik bas yang dekat dengan umah. Bukan di PB macam selalu. Memang asyikk !nak nak bas tu lambat mai. Siap pi isi minyak dulu, isi angin tayar baru bert0lak. Memang makan masa. Tapi berkat hikmah disebalik kejadian, tuhan permudahkan perjalanan.. syukur :) dan sampai di Pudu. Bas ke U aku dah siap menunggu. Dan seperti yang dijangka, hari ahad memang ramai. 
Sebab hari ni hari last cuti bagi mereka tapi aku masih ada. Esok aku masih CUTI. Yihaa (!) suka boleh rest lagi dan yang tak sukanya asaimen tak siap sebab erkk.. adalah :P haha.. Jawapannya betul betul bercutilah. Tapi bukan bermakna aku tak sentuh langsung ;) cuma ia tak lengkap sepenuhnya. Sebab masa bercuti masa yang dihabiskan dengan adik adik dan tv. ngee:') dah dah. aku dok cakap ape ntah. Sebab kepala masih terawang awang macam masih dalam bas lagi. Sebab tadi uoOls bayangkan dua jam berdiri dalam bas dengan heel..errk-_____- lazatnya saat tu terombang ambing ke kiri ke kanan. Nasib kepala tak sakit sangat. Kalau tak, memang jatuh kat situ lah. Faham faham ajelah jalan ke sini.
 tempek gambar c0mot buat tatapan *
bukan apa sebab dah lama tak tayang muka dalam post entri :P
Baiklah. Perjalanan kali ni dari rumah ke Kampus unisel Kuala Selangor memang singkat dari biasa. Mungkin atas sebab kelajuan pemandu yang nak catch up masa yang terbuang lama tadi atas sebab yang aku bagitau awal tadi. Memang aku puas hati, walaupun masa awal macam merungut sangat. Huh(!) hee. Senyum selepas tu. Dan sekarang aku desini lagi.. untuk teruskan apa yang mak ayah amanahkan ;) tersemat di jiwa, hati dan akal. InsyaAllah:)

Selamat berbl0gging uoOls. Aku banyak nak cerita tapi biarlah nanti satu satu aku stori ek. Sebab memang setiap detik aku cuti adalah setiap satu perkara yang tak sabar nak stori desini. Yang pasti esok ada misi. Misi untuk siapkan asaimen dengan jayanya. Bersiap sedialah diri (!) aku nak rest dulu. Tetiba rindu falimi lagi.. nasib raya cina dah dekat ..... See u(!) Selamat malam geng. Bertapak lagi aku di Bumi Selangor.. tinggalkan bumi Kedah buat sementara. AdioSs.. nanti aku bersiar siar bl0g uools k.

4 comments:

  1. salam..

    follow & blogwalking...

    mehla jenguk blog ai..

    salam kenal! (^_^)

    ReplyDelete
  2. bile balik jumpa keluarga mmg 1 kenangan yg best ..tp ble nak pergi, rs sedih pun ada...ble balik dlm dunia maya..mmg byk nak cite...

    ReplyDelete
  3. @ :: noremy anak rahmat ::

    wasalam.. ok thankx ya :)

    ^^

    nanti sy ke blog awak ;;)

    ReplyDelete
  4. @ Mia-Ina

    betul tu kak :)
    memang banyak nak cerita kalau dalam dunia mayaa.. macam akak jugak kan :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi