Wednesday 26 January 2011

Join Giveaway Pulak ..Dilawi Giveaway ;)

Salam hembusan malam dari cik empunya bl0g ;) malam ni agak free jugak sebab petang tadi kelas batal dan baru lepas diner. Aku dengan senang hati nak join giveaway pulak sebab di tag oleh seorang bl0gger ;) rasa macam kiut je bannner dia. Amat tertarik da bomb untuk sertai.. uoOls cam teringin tak nak join giveaway yang tinggal dua hari je lagi ni.. kalau dah. Sila pejam mata laju laju..dan kira dari nombor satu hingga tiga :') dan selepas tu ready untuk join dengan taip laju ye.


Syarat Syaratnya :-

Follow blog dila♥awi
 Letak baner kat post entry dengan sidebar, ♥ dilawi♥giveaway ♥
tag diri dan sendiri. Chops ini bukan syaratnya cuma aku tak tahu nak tag siapa. Ini selalu jadi problem aku..erkk
Jangan lupa tinggalkan Link Entry kat Comment Box cik pengajur seperti biasa.

Hadiah??
RM20 (topup or cash,terpulang kepada pemenang)
Tarikh tutup
28 FeB 2011


Wee dah joinkan diri. Menang ke tidak lain cerita. Hikhik. Hari ni aku ada cerita nak stori.. tunggu ye ;) next entri okieh..sedang nak siapkan laju laju. Walaupun aku tau tak ramai yang baca dan komen bl0g ni. Memang amat sedih tapi aku kan biasa biasa. Tunggu aku jadi da bomb macam giveaway ada teddy bear ni kelak. Haa jangan main main cik selmah :P

Okiehlah nak cakap hari ni hari yang lapang sangat. Tapi entri aku pendek singkat tapi padat. Meh join ramai ramai giveaway ni ye. Amat sweet (!) Aku rasa bila sekali aku join giveaway ke contest mesti lepas ni gian nak join lagi. Kuikui. Gudluck for myself---> btw aku rasa down sikit hari ni.tsk tsk. Tapi hidup ni kalau dipandang dari segi aspek indah mesti syok :D Jadi.. kita enj0y. Orang tak akan tahu kita down selagi kita tak cerita.. jadi jangan sesekali salah memilih untuk mengadu, dan tunjukkan yang kita lemah. Nak tahu lebih lanjut..baca entri aku pada entri selanjutnya okieh ;) See u (!) buibui ~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi