Saturday 24 December 2011

Kenangan Manisss Melecaih Wajah FB :)

Terbaru FB gempak dengan wajah baru TiMeLiNe kan.? Wia dah pun tengok dan try percubaan. Macam best jugak sebab ada header cover picture kat atas yang kita boleh upload ! Ibarat macam blog juga yang ada header. Hehe. Best juga walaupun biasalah agak nampak serabut sikit. #Jangan mara memang kenyataan.

Rasanya ini kali kedua FB bertukarwajah. kalau yang dulu, lain sikit. Masih nampak comel. Lepas tu bertukar yang wajah sekarang kalau uoOls tak bertukar lagi pada TiMeLiNe.. Boleh letak banner comel comei. Dan sekarang ada pulak yang irasa cam Tweet Tweet. tapi lagi serabut wia rasa. #Sementara nak biasa kata nya !

FB incik dear ;)

FB cik wia ;)
Tak kisah la pemilik FB nak buat pembaharuan ke apa kaa.. yang penting wia boleh on9 secara percuma dah memadai. Tak gittu hempa semua.? =D Alaa sementara nak biasa kan.? Dengar dengar kata juga 29hb ni memang FB semuanya akan bertukar kepada TiMeLiNe secara officially. Betul ke tak kesahihan nya wallahualam.

Tapi wia cam sayang dengan wajah FB yang sekarang pulakk. Hadoii..Tengok saja pada wajah FB wia dan FB incik dear.. Ehee. Saja tempek sebab lama tak hapdate pasal kekasih hati wia. Rindu pula rasanya kat dia :* HiksS. Walaupun hari Sabtu, dear tetap kerja. Apakan daya.. ada tugas yang harus dilaksanakan.

Selamat berblogging ! LOvE my dear DiOr..
Psstt lama tak berjumpa.Long Distance nama pun. Ok ceria selalu. Wia nak masuk dapur dulu. Perut berbunyi minta di isi. Hehe.  Heppi Lunch ye uoOls..Perut kenyang jangan lupa klik CHURP CHURP ok.

2 comments:

  1. selamat berblogging juge ;;)

    ReplyDelete
  2. Tak suka Timeline FB yg baru nih :(
    Hopefully, FB tak wajibkan sume user
    gna Timeline mcm memula FB berubah wajah dulu :|

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi