Wednesday 21 December 2011

Masih Mengalami Simptom Dek Cuti Lama :/


Membiasakan diri semula dengan rumah sewa..Semuanya harus berdikari..Jangan bermimpi nak makan sedap sedapp lagi..Alahai kuat betul penangan balik bercuti yang lepas.

Kata dak Nana, wia memang tak boleh dok berjauhan dari rumah. Nasib tinggal kurang lagi 4 bulan saja lagi..Itu yang mengubat hati ini..Bukan apa berjauhan memang best sekali sekala..

Tapi memandangkan tak ada geng..Semuaanya jadi macam gundah gulana..Memang target sem nie..Nak jalan puaih puaih sekeliling ibu kota dan Shah Alam..

Masih dalam angan angan..Sebab duit pun belum masyuk untuk bersukaria..~ Home Sweet Home ~Nasib rakan serumah ada yang sekepala..Menghiburkan hati yang lara..

Wia harus bersemangat semula..Mengembalikan semangat yang hilang dek cuti yang lama..Fuh Fuhh mari la semula semangat !!Kadang terfikir awat laa aku tak heppi langsung nak balik bila berjauhan dengan famili..

Rupanya baru terperasan yang desini wia tiada banyak member dan orang tersayangg.. erkk  -___- Opss itu realiti kenapa kadang kadang tengok ada yang semangat berkobar nak balik belajar, rupanya nak jumpa dengan kekasih hati dan member bergonjengg.

Tapi cam menyesal pulak balik semalam. Minggu ni hanya ada dua kelas.Kemudian Sabtu, Ahad, Isnin, Selasa, Rabu..Tak ada kelas.Isnin cuti sebab Ahad Krismass.. Huu..Makin rasa nyesal habaq mai kat hangg. Sobs sobs. Okey nak blogwalk untuk hilangkan sedih. >.< "

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi