Sunday 12 February 2012

All aBout lOvE ♥ 11.02.12

Assalamualaikum. Syukur alhamdulillah. Sangat rasa bahagia sekarang. Semalam adalah kenangan. Balik tu tak sempat nak hapdate laju laju. Sebab pantas masa berlalu. Tak nak elaborate panjang panjang. Sebab nak simpan kemas kemas dalam hati.

Mempunyai insan tersayang dan kita juga menyayanginya adalah satu anugerah Ilahi. Semalam segala impian wia tercapai. Terharu :') Dah tu, dapat hadiah yang sangat ternilai. Akan hargai sepenuh hati. #Sebak. Jujur wia tak suka nak bercerita kisah hati sangat.

Biar menjadi tersirat. Hanya wia, dear dan Allah yang tahu. Semua mengenai weouls. I'm in love again. Teehee. Entah keberapa kali jatuh cinta pada orang yang sama. Suka la semalam.. 11 Februari 12 adalah tarikh yang bermakna. Bukan senang tau.

Julung kali dan keizninanNya sahaja yang semakin mendekatkan hati wia dan si dear. Syukur sangat :') Serius, dalam hati berdoa. Jika dear yang tertulis di lut mahfuz, wia redha. Amin :) Super duper rasa bahagia. Walaupun hanya beberapa seketika. Tapi sangat la bermakna dan akan di ingat sampai bila bila.

Jam ungu pemberian dear :') ♥
Cupcake from him ♥ Love it !

♥ Now Hard Disc and watch is mine ;)
Cukup entri wia kali ni. Yang lain biarlah rahsia. Hikss. Yang penting gadget tu cukup bermakna buat wia sendiri. Percayalah akan wia hargai sebaiknya. Nak nak dari tersayangg :$ Sukar nak digambarkan perasaan tu semua. Yang penting cupcake 1/2 dozen. Yummy . Sedapp.! Wia pilih dan dear yang belanja.

Ok 11.02.12 memang bermakna sangat. kalau nak cerita semua. Memang panjang. Sekadar ringkas yang berlaku semalam. Tapi banyak lagi entri entri yang surprise. Tak boleh cerita semua sekali gus. Sikit sikit baru tampak indah dan unik.

Tengss alOt dear for everything. To touch deep in my heart :')

6 comments:

  1. bestnya tgok wia happy :) always pray for yr happiness

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengss kak nis. Amin :)

      Mudah mudahan ^^

      Delete
  2. waaa best nya sis. sy teringin nak hard disk tp takde sape bg. wuwuwu.

    semoga akak bahagia selalu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengss dik aida :)


      insha Allah akan ada seseorang yg akan hadiahkan adk suatu hri nnt..

      Delete
  3. wahh bahagia nya wia,,hope moment itu akan tersimpan kemas dalam haty erk wia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..mudah mudahan :)

      Doakan ye.
      Syukur wia bahagia ;)

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi