Friday 10 February 2012

BerdeBar deBar SeHari ♥

Subhanallah..Perasaan itu. Esok adalah harinya. Setelah sekian lama. Menanti dan terus menanti. Menunggu dan terus menunggu. Dan kesudahannya esok adalah hari nya. Dup dap dup dap. Perasaan yang wia rasa nak semuanya berjalan dengan lancar. Amin.

Hati wia pun berbunga bunga bak kembang di taman. Alahai. Sekali sekala melayan perasaan RINDU, itu adalah anugerah Allah pada yang ber KASIH SAYANG. UoOlss.. Serius wia bersyukur sangat tika ini. Jumaat yang penuh barakah.

Mohon doa dengan harapan perasaan ini, tak terlalu lama rasa dalam hati. Siapa lah yang tak penah rasa RINDU kan.? :) Jika ada yang mampu, bersabar dan menanti esok menjelma. Terasa dunia indah belaka. Aura dan naluri seorang gadis.

Susah nak gambarkan rasa hati. Dalam pecaya tidak pecaya. Dalam sedar tak sedar, kena terima kenyataan. Allah Maha Kuasa. Subhanallah. Apapun wia tak sabar menanti esok. Indahnya masa. Pantas berlalu. Moga tercatat yang indah belaka. Bahagia rasa ini..

'DREAM BECOME TRUE '
  Love Everlasting.

Ok nak simpan juga perasaan ini untuk diri sendiri. Biarlah ia berlalu seperti yang tertulis di tangan Allah :') Insha Allah nak simpan kemas dalam lipatan diari hati. Kongsi RINDU yang sedang merindu. Sekarang wia tengah layan lagu hindustan yang sedap dijadikan halwa telinga. Ada banyak lagi tengah download. Biar apapun terjadi, hati ini riang.

Rasa macam 1 dunia blog tahu yang hati ini sedang bergurindam indah. Sambil layan lagu yang merdu. Selamat berblogging semua. Senyumlah pada yang merindui seseorang. Insha Allah dengan kuasaNya orang yang dirindui itu juga akan merindui kita. Amin.

Pssstt.. 143

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi