Monday 13 February 2012

Cupcake Lover ♥

Bersarapan dengan cupcake memang rasa pagi yang manis untuk hari ni, #heaven. Tak pecaya cubalah sendiri. Pasti perasaan tu tersangat manis untuk dikenang. Tambah tambah cupcake atau kek cawan itu pula dihadiahkan oleh seseorang yang tersayang :')

Wia dapat cupcake 1/2 dozen. Maknanya 6 ketul yang comel. Ada 4 perisa wia pilih, antaranya Tiramisu, Blackforest, Red velvet dan Strawberri. Semuanya sedapp sedapp. Syukur. Puas hati makan cupcake ni. Besar pulak tu. Mengenyangkan. Blurp ! Opss.

Sengaja wia makan makanan manis manis seperti cupcake dipagi hari, untuk manskan hari Isnin yang indah ni. Biasalah hati sedang heppi. Sekarang dah 5 ketul selamat wia makan secara berkala. Haha. Sedikit demi sedikit. Tinggal perisa stroberi yang belum. Mungkin petang sikit.

Ikutkan hati tak nak makan semua cupcake tu, ingat nak buat frame jaa. Sayangg nak makan :'D Tapi apakan daya ini pertama kali wia makan cupcake CHIC.. Semua flavour tersangat la sedapp. Kira macam makan 1 memang akan ngap 1 lagi dan lagi.

Sangat hargai, Cupcake CHIC ni dear :')
All my favourite flavour ^^
Balck forest, Stroberi, Tiramisu dan Red Velvet. Hee
Tak sabar nak makan.. Semua sedap sedap. Kihkih
Wia very love this flavour.. Black Forest. Yummy
Hanya tuhan yang tahu cemana rasanya makan CUPCAKE di pagi hari. Teehee :') Ada yang wia makan pagi ni, ada yang makan malam, dan masa masa lain. Sebab seketul pun besar dan mengenyangkan. Comel pulak tu. Yang penting sedap. Wia cadangkan rasa sendiri. Mesti puas hati. Hehe.

Sesuatu yang indah bila dikongsi bersama. Memang terhebad. Selamat berblogging. Doakan kebahagiaan ini berpanjangan. Amin. I'm Cupcake Lover. Hargai nikmat dan kurnia yaang ada, sebelum ia ditarik semula pada bila bila masa. Hanya Allah yang tahu

6 comments:

  1. Anonymous12:48 pm

    ouhhh. sangat sedap...... *nanges*

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Berbaloi la dengan rasanya. Teehee :D

      Delete
  3. hurm macm sedap jer hehe kat tempat lieya tak der lagi orang jual macam nie ehhe,,ow ya wia skrg kan tengah buka permohonan untuk upu kan??utem dalam bulan 3 nant ada buka juga kalo tak silap..nant lieya dapat info t lieya bagitau wia k

    ReplyDelete
  4. Memang sedap lieya.. oh yeke lieya. Nanti apa2 gtau wia ek :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi