Thursday, 29 March 2012

♥ 23 - Moment Birthday :)

Assalamualaikum si cantik  dan si kacak. Semalam adalah hari yang bermakna buat wia. Kan umur dah bertambah. Hikss. Hadoii dah tua dah wia.. Bila dah bertambahnya umur rasa makin matang. (^__^) v betul sangat, tak tipu. Wia baru 23 tahun 1 hari 22 jam 16 minit 36 saat.. Gigih nak sebut semua. Alahai..Sebab tak mahu perasaan ni hilang tanpa sempat di kongsi kan dalam blog.


Syukur ahamdulillah semuanya seperti yang di rancang, picnic merangkap sambut bufday wia diadakan di Tasik Shah Alam. Pertama kali, wia jalan jalan kat situ... Masa tu pun dah lewat petang. Siap bawa bekal lagi uoOls..Antaranya ayam goreng tepung, kentang goreng, sosej dan coeslow :') Semua sedap sedap dan buat sendiri dari rumah. Kemudian kek cawan dan kek yang comel..


Paling best, member serumah wia, 4 orang turut serta termasuk wia, 5 orang semuanya. Meriah sangat.. Memang sengaja pegi berpicnic kat tasik lepas Asar untuk kumpul depa yang sibuk dengan kelas dan kelas. Wahh banyak betul la kelas..dan bersyukurnya cuaca pun elok jaa petang semalam. Suka suka dan tempat tu memang cantik mata memandang...

Kek yang comel, Blueberry  :)


Cupcake yang juga comel :')


5 Sekawan, 5 member serumah :') Dari kiri : Dak fifa, wia, Kak Ima, dak ida dan dak asni..


Pose dengan kek sempena hari wia dah tua :P

Sukar nak digambarkan perasaan wia pada masa tu... Hanya Allah yang tahu. Paling sebak, bila tetiba roomate wia, kak Ima bagi sejambak bunga segar yang sangat cantik :)) Menitis air mata di buat nya.. Terharu :')


Sememangnya 28 Mac 2012 memang bermakna buat wia.. Paling heppi member merangkap rakan serumah dan rakan sebilik, dapat hadir seperti yang di rancaang. Bertambah heppi la wia.. Serius perasaan tu sukar di ungkap, malah wia yang di rai. Hati ini bagai ada taman, berbung bunga lagi.


Ps, terima kasih kawan kawan untuk kek blueberry comel yang sedapp. Terutama yang terlibat semalam.. Wia sangat terharu. Memang rasa diri begitu di hargai.. Selamat berblogging ye uoOls.. Bahagia itu datang dari Allah. Bersyukur atas nikmat yang diberi :') Wia dan tua (^_____^) v ..Permandangan cantik ni kat Tasik Shah Alam.. Semoga doa yang kawan kawan doakan, dimakbul. Amin

2 comments:

  1. hepi belated bufday.. semoga bahagia sampai syurga.. :)

    ReplyDelete
  2. heee~~ chomellll..... epy belated bday wia...

    #kite sebaya la, same tahun tp x same tarikh.. hikkhikkk... >,<"

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi