Sunday, 11 March 2012

Selamat Berkonvo, tumpang Heppi :)

Assalamualaikum. Macam bermimpi kenangan semalam :') Mulanya memang tak terjangka pun wia boleh sama sama join tengok member konvo awal dari kami. Sebab Unisel ni memang selalu buat kejutan. Memandangkan semalam adalah harinya. Wia dengan semangat bagi sokongan sewajarnya pada member rapat iaitu lya yang gojes.


Sengaja gerak lewat. dalam pukul 4.30 petang. Majlis tamat sejam selepas itu. Memang ramai orang. Tapi graduan yang berkonvo awal ni, hanya 200 orang sempena ada graduan yang tamat sebelum gerak ke Jepun. Walau demikian, ewah ayat wia.. majlis tetap berlangsung dengan jayanya. Syukur :')


Wia sekadar bagi sokongan dan sambut kejayaan member.. Heppi sangat dan tetiba rasa tak sabar nak berkonvo. Hee. Tak sabar tunggu saat tu. Disebabkan member wia ni ramai peminat, lima jambak bunga dia dapat :P Jeless jeless. Cantik lya serba ungu dengan kedua baba mama dia :D

Tumpang heppi :')

Kenangan pegi konvo kali ke2 ;)
Antara member yang grad awal :')

Cantik cantik :]

Sebenarnya banyak sangat gambar, yang pastinya bukan wia la jurugambarnya :P Wia masukkan sikit banyaknya dalam FB. Seronok la dan tak sabar pulak tunggu giliran sama sama grad :) Macam mana la agaknya nanti kan.?


Best sangat suasana konvo. Setakat ni wia dah berpengalaman pegi konvo kawan kawan. Belum pernah konvo sendiri. Tak sabar nak merasa detik tu :') Bila time wia nanti berapa banyak jambak bunga yang dapat.? ke tak ada langsung.? erkk -__- . Siapa nak jadi juru kamera ye.? Lambat lagi.. Cuma semangat dan teringin nak konvo macam yg lain lain.. Rindu kenangan semalam ;) Nanti wia hapdate katmana kami celebrate.. Selamat berhujung minggu

6 comments:

  1. wahhh bestnya....hikhik..tu yang pelik tu kenapa Unisel Shah Alam konvo awal..btw..tahniah..:)

    ReplyDelete
  2. hehee sy pun tak sabar nak grad. takpe, sis dah last sem kan.. biasa unisel konvo bila eh? bulan bape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, dah last sem :)
      insha Allah bln 10 ni..

      Delete
  3. Tahniah kepada yg berjaya menggengang segulung ijazah :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi