Sunday, 4 March 2012

Gebuss mu Menawan di Kalbu. Meooww..

Assalamualaikum. Singgah kat blog sementara hilangkan penat menulis. Siapkan asaimen sebelum final exam. Biasa la tu kan.? :) Seronok juga sebenarnya walaupun dalam hati berdebar minggu ni banyak yang perlu di selesaikan. Tertinggal satu atau terlupa habislah. Sebabnya semua penting penting belaka >.< "


Sambil hilangkan lelah dan serabut. Tetiba nampak gambar kucing. Chopp, bukan kucing biasa tau. Tapi jenis yang cantik. Kucing Parsi. Rasa teringin nak bela seekor kucing Parsi. Hehe. Bukan salah dah dekat nak final ye uoOls, wia terasa nak bela kucing Parsi ni dah lama. Cuma  dalam angan angan lagi. Geram tengok kucing yang memang femes dengan bulu yang gebuss dan comel ni tau ;)

Alolor..Geramnya ! :)

Masyam, tapi jenis mu menawan ;)
Insha Allah walaupun bukan sekarang.. Wia akan membela seekor buat haiwan peliharaan kesayangan. Kucing Parsi. Hewhew :P Siap dah pernah bagitau en.dear dan dear support kalau bab nie. Teehee :'D hati sangat senang. Harap harap dapat bela sekor nanti.. Sebagai hadiah ke.? Alolor..lagi la wia jaga sepenuh perhatian. Serius geram tau.


Kat rumah tok panggilan dari org utara untuk #nenek. Ada seekor kucing biasa tapi ekor dia ala ala kucing Parsi. Mungkin kacukan. Geram dan sangat gemuk. Sekarang dia dah berusia berapa tahun wia tak pasti. Tapi memang iras kucing Parsi. Sangat sukar nak angkat nak main dengan kucing kesayangan tok tu sebab manja dan nakal sangat ;)


Dalam famili wia memang tak boleh nak bela kucing bagai. Sebab dak Pali dan kedua mak ayah wia tak berapa gemar kucing. Bela ikan ataupun burung boleh lagi. Erkk --" Itu semua haiwan peliharaan ayah. Burung dan ikan. Kucing depa sshhhuuhhh jauh jauh. Sob sob..


Kalau kat rumah sekarang tak boleh bela..Alamatnya nanti nati lagi la. Bila.? Ehemmm sila jawab sendiri ye pembaca blog wia yang budiman. Di ________  Hehe. Ok selesai lepaskan rasa lelah di minda. Sekarang nak ubatkan hati yang tak sedap selagi minggu ni tak beres sampai Jumaat ni. Kucing parsi.. Wait for ME # Smile c:  Ps, tadi dapat lihat gambar sanding ain dan asben diaa.. Alahai tema merah kuning. Cantik ain macam isteri mawi ekin. Kucing Parsi malam ni wia mesti termimpi mimpi..

1 comment:

  1. cute nye kucing tu..huhuhu..skrg nie tgh sedih sebab kucing s nazak

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi