Thursday 15 March 2012

Lagu dan Tudung Bawal ;)

Assalamualaikum. Keterujaan baca novel membuat wia malas nak ber online cam selalu. Hikss. Macam pecaya tak pecaya saja kan.? Bila dah jatuh hati dengan novel, buat apa pun rasa tak mau dah, selagi muka surat yang terakhir tak habis di baca. Sempat lagi wia ni kan.? # Exam dah nak dekat ni wia. >.<"


Alahai mood menaip dipengaruhi lagu lagu yang bagi wia masuk dengan wia. Hari ni terjatuh cinta dengan dua lagu. Percaya Padaku - Ungu dan Astrid - Tentang rasa. Serius dah buat ring tone pon. Menyanyi berulang kali kat chorus tak jemu. Siap bagitau incik dear lagi. Kesian dear, sebabkan layan kan saja perangai wia yang tak menentu ni -___- v.. Dan dan lagu blog bertukar. Hee



Yang penting jadi diri sendiri kan.? Kedua, wia ada shopping tudung hari ni. Tudung bawal Norjuma dan Dia Pelangi katanya. Simple sangat tudung tu. Tiada manik atau sulaman, kosong. Yang menariknya adalah warna warninya yang buat hati wia rasa nak grab semuanya.


Kalau uOls perasan, tudung ni dah jadi trend sekarang ni. Wia memang berkenan, sebab tudung ni mudah dipakai dan senang dibentuk. Tadi wia beli tudung bawal yang 1 tone saja. teringin juga nak beli yang dua atau tiga tone. Mungkin nanti nanti la kot.


Wia beli ni pun ada jualan kat U. Kalau tak salah dari Qasya Hijab. berkenan juga dengan skirt labuhnya yang cantik :') Cam nak nangis saja. Kadang terfikir kenaapa wia tertarik sangat pada fesyen baju dan tudung ni semua. Normal kan.? :) Kalau duit tu banyak, memang wia beli kereta dan pandu. Setiap minggu mesti keluar shopping. Tapi tak baik kan, kalau berKALAU. Tak bersyukur nampak desitu..


Ada hikmah semua itu buat wia yang seorang pemboros dan kaki shopink :P Dengan semangat waja, esok terus wia nak rasmikan tudung bawal Dian Pelangi yang wia grab tadi, klaer ungu dan hijau. Mungkin esok kalau ada rezeki nak beli kaler pink dan biru muda. Nekad.

1 comment:

  1. sy pun suka tudung bawal gitu. tp tak sempat nak beli lg. dia bidang berapa eh? ada size ke? tak nak yg terlalu pendek.. heheee :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi