Thursday 1 March 2012

Selamat datang bulan Mac :)


Assalamualaikum. Memandangkan wia dah lama tak blogvespaking dari blog ke blog. Jumlah pealawat blog picisan wia ni pun makin berkurang. Sedih dan kecewa. Itu yang wia rasa. Walau pun perasaan tu muncul tapi tetap ada yang datang berziarah. Tengss sangat sangat  ye !!  Terharu :')

Sebab tu wia rasa masih ada yang membaca walaupun jarang dapat komen. # Biasalah wia sendiri baru suka balas komen. Sejak tenet makin slow. Insha Allah akan ok semula genap 7hb nanti. Cepatnya masa, Feb dah tinggalkan kita. Hari ni dah pun masuk bulan baru. Iaitu bulan feveret wia sebenarnya. Bulan MAC..


Bila dah masuk bulan baru, semangat pun baru. Diharap banyak momen indah akan tercipta di bulan ni. Jangan hairan jika wia rajin update dalam bulan Mac. Memang sejak menjadi blogger dua tahun lepas, memang bulan Mac akan banyak entri yang di publish. Wia sendiri tak tahu kenapa.. Bulan istimewa dan banyak tarikh yang bermakna mungkin ;)


Selamat datang Mac dan selamat tinggal Februari 2012. Nafas baru 1 Mac..Mood wia lebih bersemangat, ceria dan harapnya moga apa yang dibuat, dipermudahkan urusan oleh Allah. Dah masuk bulan Mac, kalau budak sekolah mesti tak sabar nak tunggu cuti sekolah. Dah masuk bulan Mac, bermakna wia dah dekat dengan final exam >.< " Risaunya.. Sebab dah dekat sangat !


Bulan Mac jugak banyak yang perlu siapkan. Kerja tugas individu, berkumpulan, presentation. Kuiz dan test. Harap tabah. Bulan Mac juga buat wia makin dekat dengan sesi belajar wia. Risau risau. Kemana pulak arah tuju selepas ni..? Moga Allah dapat membantu yang terbaik buat wia. Amin :)


" March hope be nice for Wia "
Ps,143

3 comments:

  1. all the best sis! sy skrg tgh final.. :)

    ReplyDelete
  2. cepat kan masa berlalu. sedar² dah bulan mac

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi