Friday, 30 March 2012

Hadiah Yang Sweett..

Assalamualaikum.. Sesuatu yang indah bila dapat hadiah dengan kejutan. Sesuatu yang sukar di lupakan. Begitu juga wia. Alahai.. Sweetnya mereka yang buat surprisee kat wia masa majlis berkelah santai di Tasik Shah Alam tempoh hari. Gembira dan terkejut dalam masa yang sama terharu..


Terharu kerana dapat hadiah tak disangka sangka. Cantik pula tu :') UoOl nak tahu apa hadiah yang wia dapat.. Memang tak terfikir dek wia. Yang pasti  memang berharga buat wia, untuk di kenang sampai bila bila. Insha Allah seumur hidupp (^____^).. Masa wia dapat tu memang wia sebak sangat. Serius tak sangka.. dan ini lah hadiah yang wia sangat suka dan terkejut sempena hari lahir yang ke 23 pada 28 Mac lepas. Hewhew..

T A R A A ..............


Sempat snap gambar bunga masa kat rumah jaa :')

 

Sangat cantik, merah dan putih (^_____^)


Masa ni gambar baru lepas menitis air mata terharu.. Itu la bunga nya :') Sweet sangat. Wia super duper suka kannya..

Okey hari ni dah masuk hari ketiga, bunga ni masih dengan wia. Masih tampak segar walaupun bau nya dah makin hilang.  Terima kasih untuk bunga ni Kak Ima.. Terharu dan suka sangat hanya Allah yang tahu. Psst macam tahu tahu ja wia suka bunga ;)


Selamat berblogging semua. Nanti wia tunjuk dekat mana bunga tu wia letak. Kihkih. Gigih pulak ye. Opss. Kat Kedah, mak cakap ada jiran nak kenduri. Mesti meriah. oh wia dah rindu rumah sangat sangat. Tinggal satu paper lagi. Dan bunga ni ada makna tersirat tau. Juga seakan kembalikan mood wia yang tak ceria kepada ceria bila tengok :)


2 kuntum bunga mawar putih + 3 kuntum bunga mawar merah = 23 tahun.. Sangat Manisssss...Itu maksud tersirat bunga ni. Memang heppi dapat bunga. Feverett..Nak simpan ia walaupun layu. Pasti..Kenangan. Insha Allah.. Ini la kali pertama wia terima bunga.. Akan jaga baik baik. Senyum tengok bunga sebelum dan selepas tidur. Cantikk :') Lepass ni tak tahu siapa pulak yang bagi hadiah bunga kan.?

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi