Sunday 25 March 2012

Esok Masanya Peperiksaan Bermula :')

Assalamualaikum. Peperangan bermula esok. Doakan wia moga segalanya berjalan lancar. Insha Allah untuk esok wia dah 80% bersedia. Malam ni lebih fokus pada isi penting dan segala macam yang biasa lalui untuk hadapi sebuah detik perjuangan seorang pelajar. Final Exam !


20% akan wia cover pulak malam ni. Agak berdebar walaupun dah beberapa kali dalam dewan peperiksaan. Bak kata dear, my boyfie, berdoa dan bertawakal pada Allah selepas berusaha semahunya. Ya, dear.. Akan wia lakukan sebaik  mungkin demi kejayaan masa hadapan. uOls yang lain pun doakan wia ye.


Tak banyak yang wia minta, hanya doakan yang terbaik untuk semester ni. Tingkatkan pointer dan grab A+ untuk tiga subjek untuk semester terakhir :') Harapan tinggi untuk CGPA yng terbaikk. Amin. Itu matlamat untuk final exam wia kali ni. Besar harapan, dan sekalung doa dari kalian untuk sebuah kejayaan amat wia harap (^__________^)





Moga Allah merestui kejayaan dan usaha wia ;) P/s, jumpa selepas selesai paper pertama wia esok ye. Selamat berblogging. Nanti lepas exam wia jalan blog uoOls laju laju. Hikss. Ok malam ni ada sambungan misi sikit saja lagi. Aja aja Fighting ! Skor yang terbaik. Dan harapan nya semua berjalan dengan lancar.

man Jadda wajada, man kashala fashala 

Terima kasih kak sebilik untuk gula gula yang sedapp ni ;)

Sambil studi kunya gula gula kata kak roomate merangsang minda. Sedapp pulak tu gula gula dari Langkawi ni. Nak nak Daim, yummy. Jemput makan. Selamat berjuangan kawan kawan satu Batch. Perjuangan terakhir kita ;) Doakan wia... Suksesss. Amin.

1 comment:

  1. Selamat menghadapi peperiksaan besok..
    buat yang terbaik. semoga di mendapat soalan2x yang mudah dijawab. AMIN~

    http://bahrain-info.blogspot.com/2012/03/5-gajet-yang-gagal.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi