Wednesday 28 March 2012

Sweet 23 ♥ Happy Birthday to Me :)

Assalamualaikum. Salam keceriaan buat pembaca blog kesayangan.. Hari ni genap 28 MAC iaitu hari istimewa buat diri ini. Hee. Kira ni macam entri khas dari pembaca blog untuk empunya dirinya sendiri. Sebenarnya entri ni wia nak taip malam tadi lagi dan rasa nak pos laju laju tepat pukul 12 tengah malam semalam.


Memandangkan ada sebab musabab yang tak dapat di elak, tak dapat nak publish dan taip seperti yang di inginkan. Apapun, wia tetap dapat luangkan masa mengadap lappy biru ni untuk menaip entri sempena untuk diri sendiri. Hikss. Sebenaarnya hari ni is MY BIRTHDAY :')


Orang pertama yang ucapkan pada wia semalam, tepat pukul 12 tengah malam adalah mr.dear . Terharu sangat..Ingatkan dear dah lupa yang umur wia ni dah meningkat setahun hari ni. Memang sesuatu yang indah diserikan lagi dengan kejutan dari member member serumah nyanyikan lagu buat wia :') Oh terima kasih hempa semua.... Terharu sampai tak menitis air mata. iHikss.




Malam tadi wall FB  diserbu dengan ucapan yang buat hati ni berbunga bunga indah..Alahai, rasa diri begitu berharga. Sob sob. Memang terharu habiss uoOls. Serius, malam tadi sesuatu yang sukar wia lupa seumur hidup walaupun tak diserbu dengan tepung, air dan telur :P


Nasib nasib. Kihkih. Bila umur dah meningkat n, wia berharap segala yang di impikan menjadi kenyataan. Terima kasih pada yang mendoakan wia. Moga termakbul hendaknya. Moga wia dipanjangkan umur dan sempat membalas budi dan jasa mak ayah, walaupun depa tak minta. Berjaya berdiri di atas kaki sendiri. Insha Allah. Amin Ya rabbal Alamin..

HAPPY BIRTHDAY DAWIA HONEYPUTRI ^^ v

Sweet 23

7 comments:

  1. Epi besday...may Allah bless u....

    p/s:terlioq haih tgk kek ke3 tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.. terima kasih ye :)
      ehee nampak sedap kan..


      :)

      Delete
  2. wiaaa..hepy besdayyy 4 u..
    gud luck utk smua bdang yg dceburi yea ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye saya.. terima kasih ain syg :)
      amin..

      mudah mudahan ^^

      Delete
  3. Happy Birthday....!!! (^_^)

    ReplyDelete
  4. happy 23rd birthday, sis wia! may ALLAH always bless you. moga success selalu. :)

    ReplyDelete
  5. happy birthday. semoga tumbuh dengan kebajikan dan amalan:)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi