Tuesday, 17 January 2012

BerGaya dgn Kamera DSLR ;)

Pertama kali pegang. Terasa jatuh hati. Memang canggih. Gambar cantik tanpa perlu diedit. Minat lah ! Meltingg :p Pertama kali juga tembak guna kamera DSLR. Teruja sungguh. Pencahayaan, kontrast semuanya cun. Alahai DSLR ! Bagi penggemar fotografi macam wia ni memang dok idam idamkan kamera canggih camni. Kalau dapat yang lagi panjang muncung teropong dia, lagi sedap dan hasil yang cantik bila tembak.

Geram bila fikir. Serius rasa nak memiliki sekarang juga. Ok wia memang minat bidang photog walaupun wia sendiri tak fotogenik. Badan tak cantik, senyuman tak menawan. Tapi selalu camwhore dimana mana. Biasalah gegirl kan.?:) Sampai dalam tandas pun jadi uoOls!

Snap snap gambar haruslah sebagai blogger ni kan.? Sebagai bukti la katakan. Bukan itu jaa, gambar yang diambik adalah kenangan untuk masa depan. Sebab tu hobi boleh dijadikan kerjaya kalau gigih. Setuju tak.?:) Wia suka snap gambar sendiri, gambar famili dan gambar makanan. Minat la ! Permandangan dan binatang pun suka.






Ok wia memang tak memiliki sebuah pun lagi kamera DSLR. InsyaAllah suatu hari nanti. Mungkin # Doa doakan ek. Amin. Hanya mampu bergaya dengan kamera DSLR member. Ambik feel pun dah ok. Walaupun penah cuba tembak seklik dua ;)

Gambar yang wia snap sekali pandang pun  dah tahu bukan dari hasil tembakan DSLR kan.? Memang pun. Itu hanya dari fon Nokia wia. Teehee :'D Bergaya jerr. Itu pun dah rasa besar rahmat. Nak memiliki tu belum mampu lagi. Member Mascom. dah tentu harus ada kamera canggih cenggini. :)

Itupun dah buat wia heppi sesangat !! Bukan senang nak dapat snap gambar dan bergaya dengan DSLR kan.. Mana tahu, ambik feel lama lama jadi kenyataan. Memang nak sangat. Cuma masanya belum tiba. Baru je berhabisan dengan Blackberry baru baru ni. Satu satu dulu la kan.. Suka gambar yang tema pink putih ni. Itu yang namanya kenangan.


Selamat berblogging dan klik gambar comel dibawah ni..Tengss ;)

2 comments:

  1. selamat memilikinya =D
    klu nk kamera biase tp mcm dslr pn ada. lg sng.
    gambar lebih gempak dari dslr tp murah.
    rsenye nikon J120. bentuk pn macam dslr gak.
    skrg ni, nikon J 1 baru kluar. mcm dslr gak. kiut je =D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi