Saturday, 7 January 2012

. Masa Keluar BerSaMa Memberr SeRuMah.

Walaupun dah basi dek tertangguh. Wia tetap nak hapdate juga. Bila pelan menjadi. Pertama kali keluar bersama roomie. Ok member sebilik wia. Sebab dia yang ajak, jadi wia fokuskan kat dia dulu. Dan juga disertai dengan member housmate yang lain. # Seperti biasa.

Sebenarnya kami berempat keluar bersama Selasa lepas. Rancang nya berkaroake dan makan makan ;) Dekat jaa kat PAS (Plaza Alam Sentral ). Rancang tak disengaja dan last last menjadi. Terus terang depa semua memang debest! Senang berkawan dengan depa. Ok wia xmau cerita panjang, sebab nak tempek banyak gambar. Cuma nak cakap, sayangg sangat momen waktu tu..





Roomate wia ;)
Kali kedua keluar karoake :p


Habis karoake makan kat KFC. Kebetulan masa tu kami jaa ada katsana. Rasa macam VVIP tau ;) Selesai makan, nak tunggu bas..tetiba bas pun sampai. Rasa macam disambut. Sebab kebetulan sangat. Macam tau tau jaa. Tak payah tunggu lama sangat naik bas. Tambah RM0.50 kupang. Ok lettew !

Naik bas pulak ingat dah tak cukup tempat duduk memandangkan ramai yang tunggu nak naik bas. Tetiba bas muat muat untuk kami 4 orang. Alhamdulillah.. Semua berjalan lancar. Psst lepas ni dah xmau habiskan banyak duit. Sebab lagi 3 bulan dok tunggu ;) Heeppi alot..Walaupun tak puas hati tak dapat pi lagi untuk capai impian semalam. Erkk -___-

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi