Monday, 2 January 2012

Ini Yang di Namakan Kenangan ;)

Seronoknya masih bercuti memandangkan tahun baru jatuh hari hujung minggu :) Masih boleh beristirehat di dalam rumah. Malas nak kemana mana. Alhamdulillah bangun pagi ni, wia masih bernafas untuk hari kedua tahun baru Masihi. Masih teringat ingat percikan bunga api malam tu. Sungguh warna warni. Wia rasa nak selitkan lagi gambar dari kamera member wia.. UoOls tak kesah kan.?

Memang tak banyak tempat yang kami sempat snap. Memandangkan ramai orang. Jadi mau tak mau, bergambar dimana kaki berpijak. Serius gambar gambar malam tu sungguh cantik berlatar belakangkan gondola yang besar. Ada lampu cantik cantik lagi. Wia tak mahi bercerita panjang..Seperti biasa biar gambar bercerita.
Besties !
Suka latar belakang gambar ni =D
Keterujaan malam Ambang !
Heppi New Year from Us :)
Berminyak muka..Haha :'D
Rocknya wia..#Sekali sekala ;)
Ini namanya kenangan :) Indahnya momen saat tu. Lepas tu balik jalan kaki. Haha. Pukul 12.30 sampai 1.45 pagi.. Jalan pun tak terasa jauh sebab ramai kebderaan bersesak. Yang penting kepuasan. Harapnya tahun baru ni segala impian tercapai. Tahun ni meriah! Tahun depan wallahualam ~

Selamat bercuti semua..! P/s : Memandangkan Shoutmix dah expired. Tak ada lagi untuk free. Wia dah bertukar pada Cbox malam tadi. Gigih guna semula. Selamat meninggalkan jejak di "Footprint" ye. Selamat berblogging. Ceria selalu ^______^

4 comments:

  1. yg ptg bersama teman di cc dlm keadaan gembira kan wia? tu yg terbaik di saat keluarga jauh dr cc

    ReplyDelete
  2. Semuanyee cun cun hehe meriahnyeee xD

    ReplyDelete
  3. wahh, kenangan yang sungguh indah kan.. all the best.. (",)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi