Friday, 20 January 2012

.Heppy Birthday 16th Pali :)

Selamat Ulangtahun Kelahiran buat adikku, dak Pali yang ke-16 tahun. Moga panjang umur dah dimurahkan rezeki selalu. Sangat tinggi dari kakak dia terutama wia. Dah semakin matang pandai nasihat adiknya dak Badrul dan kakaknya, semakin ada kumis #misai dan janggut. Teruja nak ambik lesen motor macam kak dia dulu :p Memilih bidang akaun untuk peringkat menengah tinggi. Eh?! wia baru perasan yang wia sekarang ni tengah buat biodata atau buat entri sempena bufday adik wia ;)

Dalam keluarga wia, dak pali laa paling awal sambut ulangtahun nya. 20 Januari setiap tahun. Dah besar dah adik kak. Siapa tak sayang adik beradik kan. Wia ada 3 orang adik. So, termasuk wia 4 orang la semuanya. Cepat dah dia membesar. Kalau dulu dok berhingus lagi, sekarang dah boleh tunggang moto kesana kemari. #konfiden jaa wia naik moto ngan dia sebab kaki dia panjang. Selamat. Haha


Dalam adik beradik, tipulah tak penah bergaduh kan? Tapi itu cerita dulu dulu. Dah berjauhan dan makin membesar, daah pandai rindu dan saling menyayangi. Maklumlah darah daging kan. "Air dicincang takkan putus".. Esok besday dia. Wia masih dok menanti hari nak balik lusa. Sabar sabar. Hehe.

Ok dengan ini nak nyanyi la sikit kat dak Pali ni sempena bufday dia yang kebetulan sama dengan sepupu kami, dak Amni ;) Comel jaa boleh sambut bufday sama sama. Kihkih. Ok, satu, dua, tiga !



♫ Allah Selamatkan dak Pali..
♫ Allah Selamatkan Pali..
♫ Allah Selamatkan Pali adikku..
♫ Allah Selamatkan dak Pali..

Heppy Birthday to you..♫
Heppy Birthday to you ♫
Heppy Birthday to Pali..♫
Heppy Bufday to U..♫

Moga impian termakbul dan jadilah anak yang soleh dan pelajar yang bijaksana. Amin. Sedappnya makan kek. Jangan lupa kak yang jauh.Dapat panggilan free. Leh gayut ngan mak semalaman sebelum bertolak balik lusa. Yippy !! ;) Ni yang tak sabar nak balik ni. Hikhik.

Pada yang sambut bufday esok, moga heppi selalu. Selamat berblogging semua. Wia baru teringat tarikh bermakna buat blog ni. InsyaAllah malam esok wiaa hapdate. Cemana leh lupa ni. Padahal wia alert dan ingat tarikh tu pada mulanya. Sebab tu entri ni ditaip tanda ingatan buat insan insan yang wia sayang <3


Selamat berblogging dan klik gambar comel dibawah ni..Tengss ;)

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi