Saturday, 7 January 2012

Nekad Utk Capai 'SeSuatu' ;)


Tengah malam yang indah. Dengan bulan dan bintang. Malam yang suram pulak bagi wia. Mungkin mood yang buat wia rasa macam ni. Serba tak kena dibuatnya. Terasa nak meluahkan perasaan, tapi tak tahu pada siapa. Desini semuanya bermula..

Bila duit dah masyuk, terasa idamkan sesuatu. Sampai sekarang belum dapat. Terkilan sebentar. Adakah itu penyebabnya. Entah la.. Ni yang rasa nka gigih pegi awal awal buta esok. Macam nak nekad buat sesuatu walaupun sorang sorang. Boleh camtu.?


Sebab wia tak rasa yang wia patut ada teman untuk capai hajat ni. Malu nak sstori dan kongsi apa yang wia hajatkan. Memandangkan ajak desana tak boleh, ajak desini mengelak. Baik pergi sorang sorang. Bukan tak boleh kan.? :)

Malam malam macam ni, perasaan nak memiliki itu semakin kuat. Rasa nekad tu seperti terasa sekana minggu ni juga perlu dapatkan sebelum $$ habis diguna sebelum sampai masanya. Jadi boleh la bajet nanti. Teehee :') Itu yang wia nak rancang. Merasa guna $$ untuk dapat yang di idam.


Kalau uoOls pandai meneka, apakah ia.? Jeng jeng jeng.. InsyaAllah doakan wia dapatkan juga minggu ni ek . Aja aja fighting..!! Wia pasti boleh even sorang sorang. Hooyeh !! :D

Berkobar semanagt ni dah macam obor obor.. Biarlah apa yang terjadi. Wia pasti boleh. ! Jangan biarkan angan angan dan kelemahan menghalang impian. Doa doakan ye. Kalau dah dapat nanti baru wia boleh cakap apa yang yang pendamkan ni. # Hehe

Jom laksanakan impian esok juga !! InsyaAllah..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi