Sunday, 29 January 2012

Rezeki Buah Oren Mandarin :')

Makan buah limau, minum air oren. Masih dalam mood Tahun baru Cina, ayah wia bawa balik dua kotak buah limau mandarin yang manis masam. Bertambah vitamin C dalam tubuh wia  sekarang. Sinonim kan buah limau dengan CNY. Oh indahnya Malaysia. Macam macam raya boleh rasa, Itu nikmat 1 Malaysia. # Oh skemanya ayat wia. Hewhew :')

Balik kampung kali ni sempena cuti midterm dan raya cina, memang puas makan limau. Wia tinggal seminggu lagi cuti. Nak habiskan masa degan keluarga tercinta. Baru pagi tadi ayah bawa balik buah limau lagi. Sukanya !! Boleh dikatakan satu kotak lagi uoOls. Memang puasmakan limau mandarin percuma. Nikmat tau. Bertambah tambah vitamin C dalam badan nia. Moga tubuh badan wia ni sihat dan kuat selalu. Amin.

Santainya makan buah limau. Masa menonton. Sembang sembang ngan keluarga dan buat sarapan dan makan, pencuci mulut makan malam pun boleh :p Wia suka la buah oren sunkist mahupun limau mandarin. Semuanya bawa khasiat. Dah lama tak makan buah limau banyak banyak. ;)

Dapat makan buah free lagi. Alahai murah rezeki yang tuhan bagi. Syukur.. UoOls pun mesti makan buah limau jugak sempena CNY ni kan.? ada dapat angpau tak.? Hee. Wia pun tak dpat sebab tak jenjalan rumah member yang sambut. Rindu besties lama time sekolah rendah. #Tetiba.

Jom makan buah oren  ^___________^  Sedapp dan segar dari ladang.


Bila bercuti kat rumah, perasaan malas untuk hapdate meninggi. Sabar ajalah. Cemana nak jadi blogger tegar nih. ---" Selamat berblogging. Sorry tak jenjalan blog k blog. Cik penaip blog sibuk bercuti bersama keluarganya. Teehee :') Mohon puas puas makan buah limau yang tersedia. Gong Xi Fa Cai..

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi