Friday, 13 January 2012

Pertama Kali Rasa, Rangupnya Sukar Dilupa ;)

Penah tak uoOls makan tat telur.? :) Pertama kali wia dengar rasa macam tak boleh terima dek tekak. Itu wia laa.. Kalau orang lain mesti yummy !! Wia rasa macam meloya dengar sebab yela tak pernah tengok pun tat tu.. Wia memang la suka sangat makan tat. Tambah tambah tat nenas. Masa raya tue. Tapi bila tat telur memang tak terbayang dek akal. #Padahal dah lama dah orang makan. Erkk -____- Hehe.

Wia je selalu dengar nama tat telur, tapi belum pernah sekali makan. Sebab tu, pertama kali makan masa pegi KFC baru baru ni. Nampak ada hidangan tat telur. Rasa macam nakk jaa. Mana tak nya nampak pulak iklan.  Menyelerakan jaa ;) Nak nak time tu tengah lapar ditambah nak juga merasa cemana rasanya yang orang panggil tat telur ..

Masa kat KFCwia order dia ketul.. Tak lebih tak kurang. Itu la kali pertama wia rasa. Banyak lagi makanan yang belum cuba ;) Ok wia nak ceriata masa mula gigit tat telur tuu.. Memang teruja ;) Rotinya lembut dan inti tat telur tu manis dan sedapp. Tapi itu laa disebabkan telur. Wia cepat mual. Dua ketul dah memadai. Sedapp !! Tat telur KFC boleh tahan ikut selera wia. Hee. Sapa belum cuba leh la cuba ye.


Terasa nak makan saat ni jugakk !! Rinduu..

Hujan hujan camni memang rasa nak sangat makan ni.. Kalau la KFC depan rumah.  Boleh buat dessert kan.? ;) Okey la selamat berblogging uoOls. Bila wia dah kerap pos entri makanan ni nampaknya wia rindu kampung halaman la jawabnya. Tak sabar tunggu minggu depan. Banyak tarikh beSt ..Menghitung hari demi hari. Jom cari tat telur ! #Layan gambar pun jadi la kan :p


Klik gambar comel bawah.. Love uoOls !

1 comment:

  1. wah...yummy..bes ny..wjib g kfc bli snack plate au..huhu

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi