Wednesday, 11 January 2012

Walla !! Impian Jadi Kenyataan ;) Syukurr..

Selesai juga akhirnya.. Wia dah boleh tarik nafas legaa walaupun melayang RM $$ dan dapat penat. 3 jam uruskan itu dan ini. Akhirnya kedua dua gadget mobile wia sukses. Yang Nokia Xpress Music selamat bertukar wajah dan BB pun dah normal dah boleh FB , Twitter dan BBM (BlackBerryMesengger) dan sewaktu dengannya.

Gigih wia selesaikan hari ni sebab dah tak mahu tunggu sampai poket kering baru nak selesaikan. Walau cemana pun lepas ni memang wia kena menyimpan duit. Sangat sangat. Dah tak boleh boros lagi. Kena berkorban. Demi masa depan yang lebih cerah. Ekekeke.

Jadi bersemangat wia nak guna kedua dua henfon wia ni. Kalau sebelum guna BB, wia guna henfon putih jenama Nokia tapi tak ingat jenis apa.. memang tahan lama sebab ayah wia yang belikan 5 tahun lepas. Sayangg sangat sangat tapi memandangkan wia dah ada dua yang wia kira baik lagi. Jadi, eloklah wia bagi henfon putih tu pada adik bongsu wia yang kepingin nak guna henfon jugak. Biarlah dia guna tu..hanya nak sms. Bukan nak buat panggilan sangat kan.? ;)

Beli simcard UOX.. Jimat untuk pelajar. Memang cadangan cenggitu la untuk adik Badrul nanti. alahai cakap pasal nak balik rumah, tak sabar nak tunggu minggu depan. Balik kampungg. !! Saat dinanti nanti. Sekarang BB wia dah ok. Banyak yang kena buat. Semuanya macam baru. Alhamndulillah wia daah pandai nak menaip sms dan buat yang asas pasal BB. Rupanya BB memang lain dari henfon yang lain.

Pada Xpess Music yang bertukar kaler merah ke biru pemberiaan si dear, memang private. Sekarang lebih teruja nak jaga sebab seakan baru semalam beli. Nekad! Wia nak jaga kedua dua fon wia dengan baik. Simpan duit dan tak mau boross lagi. Sedih $$ keluar cam air.. Impian jadi nyata. Wia heppi dengan apa yang wia miliki sekarang ni. Syukur alhamdulillah ^________^ #tersenyum lebar sehingga ke telinga.

Hari ni wia berpuas hati sangat sangat. Selamat berblogging uoOls. Terima kasih yang sudi singgah blog picisan wia. InsyaAllah wia jalan jalan blog uoOls balik. Hati riang bermunga munga. Semuanya dah selesai, Kan dah cakap, tak ada masalah yang tiada jalan selesai tanpa izinNya :)

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi