Thursday, 19 January 2012

Cuti Cuti tak Sabar Tunggu Saat tu ;)

Tak sabar nak balik kampung. Yihaaa !! Tengah dok berkira kira hari jaa ni ;) Kalau esok xada kelas dan test. Mesti awal awal dah bertolak. Hehe. Masuk hari ni dah tak lama dah wia nak bercuti bersama keluarga. Cuti bersempena CNY dan midterm. 10 hari.. Jadi la kan? :) dari tak ada langsung. Memula cutinya jadi 2 minggu. Memandangkan pihak U gabung cuti. Maka jadi la seminggu saja.

Itupun dah syukur. Boleh jaa lajak sampai 2 minggu, kan kan. Macam tak biasa. Lagipun kelas wia semester ni Rabu dan Jummat jaa. Agak bosan dan banyak masa. Sesekali bercuti. Tak salah kan ;) Dah rindu masakan mak, dah kempunan nak makan laksa, bihun sup, buah buahan # kalau musim buah lagi , lauk kenduri dan banyak lagi laa.

Itu nikmatnya bercuti. Makan angin dan jenjalan. Sebab tu wia tak sabar nak balik Kedah. Mesti ramai juga yang nak balik bercuti kan? :) Harap semuanya berjalan dengan lancar. Sebab sebelum ni, tak salah wia tahun lepas sempena CNY yang jadi sesak jalan raya di lebuhraya Ipoh. Sampai 12 jam uoOls. Menagiss. Nasib boleh tumpang hostel adik. Kebetulan wia balik dengan adik. Memang dipermudahkan la. Harap tahun ni tak jadi camtu. Amin.


Siapa tak teruja nak jumpa kelurga tersayang. Banyak yang perlu ditempuh, bersama keluarga juga yang terbaikk. Rindu dah ni saat wia menaip entri ni. Di rumah sewa pun, wia sedang habiskan stok makanan yang ada. Al-maklum la nak cuti, nanti rosak pulak makanan tu semua. InsyaAllah petang ni nak shoppg buku. Harap jumpa apa yang wia nak. Takut stok buku habis jaa ni. Risau jugak. Kan ramai yang dapat baucar buku 1 Malaysia.

Esok kelas pagi ke petang. Siap ada test. Doakan wia ye. Sebelum bercuti, harus berkorban dulu. Baru rasa nikmat bercuti. Ok, selamat berblogging uoOls. # Wia tak dapat nak blogwalk sebab tenet broaadband dah habis limit. Biasa laa wiaa..24/7 on9. Pakai la pakej berapa pun limit tetap habis. Kihkih. Tiktok tiktok masa, cepatlah tak sabar untuk saat tue. Balik Kampung time (",)


Selamat berblogging dan klik gambar comel dibawah ni..Tengss ;)

3 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi