Sunday 1 January 2012

Bunga Api Mlm thn Baru 2012 :)

Pertama kali tengok bunga api di ambang tahun baru. Percaya atau tidak. itu adalah kenyataan. Dan tahun ni wia berpeluang tengok bunga api dekat area Shah alam kalau bukan di I-city :) Memandangkan rumah sewa wia tak jauh dari I-City. Wia dan dua orang member dah decide nak pi jugak tengok bunga api sambil kira saat masuk tahun baru. Hee..

Memandangkan baru nak merasa cemana, keterujaan tu memang tak terkata. Wia gerak dari rumah pukul 10 lebih. Nasib ada bas. Sebab kami redha jaa..Kalau tak jalan kaki la jawabnya. jalan usah dikata memang jem habis. Bersesak sesak ke I-City. tapi atas kecekapan pakcik trafik. Jalan raya bergerak lancar even penuh dengan kenderaan nak sambut tahun baru semalam.

Tak lama sangat dalam bas. Selesa saja. Sampai depan I-City bas tu lalu. Heavennya sebab tak perlu jalan jauh. Sempat beli lampu warna kegemaran warna biru sebagai kenangan. Hee. Meriah uoOls! dan akhirnya wia sampai juga ke I-City Shah Alam yang jauh nak berjalan tapi dekat di mata. Eh.? Haha.






Perasmian gondola yang diberi nama Eye On Shah Alam atau Selangor tak pasti. Meriah sangat. Dok kira ramai ramai..Last kali, ucap selamat tahun baru dan disertai bunga api yang cantik cantik. Sorry# wia tak ada kamera canggih manggih. Cuma ada fon Nokia Xpress Musix. Kualiti gambar hanya sederhana. Yang penting puas hati dapat merasa dan melihat sendiri.

Pukul 12.30 malam wia dan member meber balik jalan kaki. Al-maklum tak ada kenderaan. kalau ada pun tersangkut dek jem yang panjang. Saja balik awal, sebab niat cuma nak tengok bunga api. Itu saja. Memang ramai orang. Dari peringkat umur sama sama nak countdown. Kiranya ni pengalaman wia tengok bunga api malam tahun baru. Teruja dan heppi sangat sangat.! Welcome 2012. Bubye 2011. Memori sentiasa dalam ingatan baik pahit ataupun manis ~ Senyum#

3 comments:

  1. wow cantikkkkkkk...
    selamat tahun baru=)

    ReplyDelete
  2. wah bestnya...akak pn x nah jejak icity tu..huhu

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi