Thursday 22 April 2010

ღ..Apabila ada Besh Dan tak Besh..ღ

Salam terindah dari daku..assalamualaikum buat semua..
dikala sekarang nie xde ape yang lebih besh bila clas ada tapi hanya sekejap..mmg amat puas hati..
mana taknya selalu hari Khamis akan ada clas 6 jam sehari tapi hari nie cuma 45 minit..Macro(15 minit) dan pengajian Malaysia(30 minit).Memandangkan sepanjang minggu nie dan minggu depan adalah hari-hari kemuncak sebelum final exam untuk sem nie..dah banyak lecturer dah habiskan clas untuk sem niepejam celik pejam celik sekejap masa berlalu dan aku pun xsabar nak habeskan semester demi semester..Yup,,nak cepat habes!!..kemudian banyak lagi impian belum tercapai..mmg xpenah habes..erkk.(+_+)

Kebetulan clas habes awal arini jadi kenkawan baik aku Ana,,Fatin dan Jecy dah gerak balik umah masing2 iaitu Banting,Serdang dan Ampang..dan malangnya aku je yang jauh dari terpaksa ler dok diam-diam di ostel pangsapuri kampus nie..huhu* sedeh kot.tapi sabar weya tak lama je lagi nak balik umah nun di utara..cuma 3 minggu dari sekarang..sabar dan terus bersabar untuk habiskan perjuangan sebanyak 6 paper dan leh balik dengan hati riang..tralalala..ngee* (saje nak sedapkan hati pujuk diri sendiri)

Buat kawan2 yang dah on de way bersama 3 orang tadi moga selamat sampai ke destinasi masing2 yek..aku sentiasa doakan korang..kita jumpa hari Ahad nie di kL..caya lah!..weh,,sunyinya bila korang xde..minggu rasa sunyi dan lama..

apakah??..oh tidak!!!?serius rindu famili sangat-sangat...huaaaa! meraung dijiwa bagai dan masa lambat berlalu tapi jangan mudah ikut emosi nnt susah tpi tetap besh bila lappy sentiasa dicc..
beshnya bila fikir hal yang besh tapi apepun xleh lupa untuk ulangkaji dan study..aJa-aja Fighting! chaiyok dawia!

"moga hari nie lebih baik dari semalam..dan esok lebih baik dari hari nie"..
nota buat tersayang..dah lame aku xtitipkan kan? semuanya masih ok tapi normal seperti biasa xde yang besh sampai hari yang besh kami countdown..walla! nanti baru aku semangat nak titipkan nota pada si dear..hihi.ilysmmydhb~

---;-;-'-{@
~dawia honeyputri~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi