Saturday 17 April 2010

ღ ..Selamat Ulangtahun Kelahiran Bonda Ratu HatiKu..ღ

Salam kepada reader dan follower sekalian,,
sebenarnya aku patut buat n3 nie malam sebelumnya tepat pukul 12 tengah malam
tapi sedehnya kerana line yang cemburu akan aku..baru sekarang boleh n9..
sempena hari Jumaat yang indah nie adalah sempena hari ulang tahun kelahiran bonda ku tersayang
dan jugak ratu hatiku selamanya..

Happy Birthday Myspace Comments

Allah selamatkan mak..
Allah selamatkan emak..
Allah selamatkan mak yang kusayang..
Allah selamatkan mak ku Pn.Faridah:)..
my beloved mum forever..muachx!^^

Mak,,kak sayang mak sangat-sangat..! sempena ulangtahun kelahiran mak tahun nie..kak doakan mak sentiasa sht-sht selalu..panjang umur dan dimurahkan rezeki(",) sentiasa ceria buat anak-anakmu..
kasih sayang mak tak terhingga sehingga akak tak terasa terabai sedikit pun..
Mak..i LOvE yOu.!! mak...miSs yOu..!!♥♥
Happy Birthday Myspace Comments


nanti anak sulongmu balik..beri hadiah ek^^
14 Mei..insyaALLAH..tarikh baik tue..4 dalam 1
mak..kak sayang mak ketat2.:) moga mak sentiasa tersenyum
dan sihat selalu hendakNya..
tapi walaupun lambat post n3..
tapi mak call pagi tadi cakap aku org yang pertama wish pada mak..
nmpak mak heppy masa bagitau aku masa tue..
dan aku bahagia jika mama ku bahagia..

ank yang amat merinduimu,,
--;-'-{@
~Dawia~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi