Wednesday 28 April 2010

ღ..Menang Hadiah..Yippy!..ღ


Salam kiut miut buat blogger sekalian..moga ceria selalu..
rinie nak kongsi 3 kemenangan yang aku dapat:)
semuanya aku tau bila buka blog petang smalam..dan diusha2 kat cbox yellow mellow aku tue tgk2 da msg  dari Kak TTT..dia cakap nak redeemkan hadiah yang aku join contest gagak hitam ri2..hehe topup Rm10..beshnye! 
terima kasih kak TTT sygs!

kemenangan ke-2 dari Kak Yana..dari contest yang aku join dalam My Beday Family beberapa minggu lepas..yeay..! dapat tempat kedua..beshnye!! keadaan penulis rasa nak melompat-lompat dengan hati2 berbunga2..hikhik~
xsambar nak dapat cenderamata ngan link banner sebagai hadiahnye :)





tempat ke-2
menang...menang dan menang lagi!!..teruja sesangat..
mungkin ini dikatakan rezeki dan tuah badan..^^
Beshnyer! dan mmg rasa hepi bangun pagi nie..hehe
kemenangan aku yang ke-3 pulak dalam hari yang sama..Kak Wan yg tinggalkan msg di blog aku dengan berita gembira jugak..yippy!!
katanya aku pemenang Wansteddy Giveaway yang dianjurkan blog Kak Wan
nak tengok hadiah..leh pegi blog kak wan disini
dan nak tunjuk ckit..tara!!!
*
*
*
*
*
hadiah-hadiah yang bakal aku dapat..ngee:)

Cumil-cumilkan hadiah tue..lalalala~ hikhik.Dalam giveaway nie aku dapat tmpat ke-2 jugak.ngee* dan kepada ketiga2 pihak penganjur saya ucapkan terima kasih atas kesudian memberi hadiah kemenangan pada saya..dan dengan hati riang saya terima dengan hati terbuka..dan nie yang buat aku semangat nak join giveaway dan contest lagi ^^ 
kerna nak menang dan menang lagi hadiah menarik yg ditawarkan..ngaaa..



hope nak menang semua giveaway dan contest aku join..walla!
pagi nie rasa semangat dan bangun dengan penuh kecerian dan senyuman berpanjangan..rinie nak senyum selalu dan moga perasaan ini berpanjangn..
waitin my present..! dan disebabkan dah nak balik..tunggu sampai kat umah ler..hehe* dah pukul 8 15 pagi dah..jom sarap  kenkawan blogger semua..makan roti dengan milo mocha;) selamat berblogwalking rakan sekalian..
Nota buat tersayang--> liyana dah selamat sampai ke umah ^^
si dear..slmt bekeje utk awak (:
nak ceria selalu..walla! hikhik 
current status:
lagu dalam blog aku dibekukan seketika..sunyi lak kan?
--;--'-{@
~Dawia honeyputri~

5 comments:

  1. dawia laling~!!
    wah byknyee hadiah~
    hehe hepi jugak!!
    dah dpt kan topup nye..
    akak bagi semua sebab tak ramai yang masuk..
    sikit je sowee..hehe

    take care dear..
    gdluck kontest2 yg dawia masuk nanti taw!

    muah2!

    ReplyDelete
  2. ye kak TTT sygs :)
    haah dah dapat..^^

    terima kash banyak tau akak!
    xpe Rm10 dah ok..hihi

    take care to u tOo..
    ur welcome kak sygs!

    muahx kembali! ^

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. waa..happy nye die dapat hadiah
    :):)
    gud gud

    ReplyDelete
  5. hepy sangat kak nisa..! ^^
    hihihihi

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi