Sunday, 18 April 2010

ღ ..Contest Hari Ibu ..ღ

Salam ceria semua:)
moga sentiasa tersenyum dan berbahagia selalu..
tadi aku bersiar-siar nampak contest yang istimewa milik kak Ija
 teramat tertarik untuk join kerna hadiahnya jugak cukup menawan
hatiku dan bertambah excited pabila bulan April kita akan 
menyambut Hari Ibu..diKau ratu Hatiku..
Aku sayang mak aku jadi aku join..!!~


utk sertai CONTEST HARI IBU
contest bermula pada 1 APRIL 2010


cara penyertaan:-
  • upload gambar korang bersama ibu tercinta.
  • buat 1 cerita lucu, manis atau ape je tentang korang bersama ibu tercinta.
  • korang wajib letak nama entry untuk contest nie "CONTEST HARI IBU"
~Sang Ratu Dan Sang Puteri~

gambar yang disnap masa bercuti ke Bukit Merah Laketown Resort..Perak^^
Salam Ceria..sebelum tue Dawia nak kenalkan diri bagai putri dan bonda sebagai ratu..kalau gelaran sebegini nmpak manis dan sopan kan rakyat jelata sekalian?:)..nak memperkenalkan bonda yang putri cintai sanjungi setiap masa--->Puan Faridah Binti Salleh..bonda diputerikan pada 16 April seorang yang tegas dalam mendidik anaknda-anaknda kesayangannya...nak cerita pada korang semua yang bondaku seorang yang lemah lembut..dan disebalik gambar diambil secara spontan ketika nak pulaang ke umah..rakyat semua nak tau tentang bondaku yang kalau di umah putri selesa memanggil bonda dengan gelaran mak..nampak lebih manje kan..hihi..

Bondaku seorang yang tegas dalam mendidik aku adik beradik..satu je yang putri nak bagitau bonda putri tak suka snap gambar..hii..ini pun sekadar spontan..ngee* kalau snap gambar bonda selalu tak nak pandang kamera..ini yang sangat manis mengenai bondaku yang teramat putri sayangi..^^
masa putri dan keluarga pegi Bukit Merah Laketown Resort di Perak..jarak dari umah dan Bukit merah tak jauh sangat,,jadi mudah untuk putri sekeluarga pegi bercuti ramai2..dan bonda putri amat sporting join puri adik beradik..:)
meriah sangat..sebabnya mak putri jarang njoy dan bersuka ria tak tentu pasal..ada satu cerita di Bukit Merah..bonda putri teringin nak makan bihun sup kat restoran katsitu..disebabkan makanan kat situ sedap2 habis bonda belanja putri dan keluarga makan disitu puas2..saat tue rasa bonda yang tak kuat makan pun selera nak makan walau harga dia agak mahal.Tapi berpatutan la kalau pergi sekali segala:)

Bonda putri seorang yang lemah lembut..kalau shoping pilihannya mesti yang terbaik.Bab masakan mak adalah chef yang paling profesional dan berkaliber penah putri rasa masakannya..mmg best in de world..walla! dan bonda putri cukup suka makan laksa dan penangnnya jatuh pada putri sulongnya iaitu aku..amat "hantu laksa"..mmg kalau bonda masak boleh habiskan 3 mangkuk sekali hadap..bonda seorang yang ceria di umah..dan suka berkongsi apa je dengan ayahnda ku..^^
 
keyh rasanya nak cukup putri critakan sedikit sebanyak tentang bonda putri:)
Apepun mak garang atau marah..mak tetap cumil kiut miut dihati ku,putri sulongnya..sayang bonda selamanya..dikaula ratu hatiku..tiada tandingannya
 
  So,,kawan2 reader sekalian..jom join dan meriahkan contest nie..
hadiah mmg menarik!!~ putri sayang mak putri..walaucamna pun bonda putri nie la yang membesarkan putri dari tapak kaki sekecik 2 jari sampai sebesar sekarang..mak mmg terbaik dan paling putri sayang dalam dunia nie..!
terima kasih mak untuk segala-galanya!! ^^ 

  nota buat tersayang-->muachx! kasih sayangmu tidak penah mati:)
ma..akanku balas segala jasa-jasamu duhai bonda tercinta ratu hatiku..
--;--'-{@
~Dawia~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi