Sunday 18 April 2010

ღ..Badai Jiwa..ღ

Salam 1 malysia buat reader terhormat..
rasanya aku dah leh on9 nak je aku post n3 banyak-banyak..
giannya nak taip n3..kalau tengok tajuk en3 nie mmg betul terseksa jiwa
sebab dah banyak cerita tapi dah lapuk dan susah nak cerita mula dari mana..
tapi hari nie sempat jugak aku tukar template aku dari 2 colum kepada 3 colum dah lama nak try buat tapi tak berkesempatan lagi dan walau dlam keadaan susah nak on9 tapi alhamdulillah hari nie tuhan maha kuasa beri aku peluang untuk menaip n3 secara besaran untuk luahan hati yang tak tertanggung lagi dek xleh on9 dan menaip..dan dalam masa yang sama kau runsing dengan prob ditambah dengan final exam yang makin dekat..
harap hati aku sentiasa ok dan heppi selalu..

selalunya aku akan on9 dalam bilik aku kat ostel sebab terasa privacynya tapi sekarang bukan tak privacy tapi dok kat ruang tamu nie cam xnjoy pulak walaupun kat balkoni nie sejuk sangat sebab malam tadi hujan turun dengan lebatnya..mmg besh tido..! tapi aku xde la sedar betapa lebatnya hujan setelah diulit mimpi dan lelap dalam 100 perasaan yang terpendam..
bersabar dan bersabar..dan terus bersabar
habes kebosanan aku tercalar..erkk..sesuai ke ayat tue.Tapi rasa ok je kan..
waaa..rasanya kesedihan aku terbalas pabila aku nak tukar template 2 colume jadi 3 colume dan warna pelangi pada link..hehe..nie semua ku belajar dari tutorial..mmg senang dan mudah..
dah ada la ckit nafas baru buat blog kiut miut yang aku sayang nie..
terubat rindu walaupun lappy nie sebagai pengganti famili di umah..
aku dilanda persaan yang berbaur..
H O M E S I C K !!

nota buat tersayang--> lamanya si dear xon9..dilanda badai jiwa jugak ke?
hikhik..^^ kite gurau je tau:p
---;-'--{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi