Tuesday 6 April 2010

ღ ..Cornetto Show Your Love..ღ

Salam reader sekalian..jugak salam ceria dari Cik Empunya Blog..
senyum-senyum selalu kerna setiap hari kasih sayang makin bertambah
dan kenangan manis dan sejarah cinta sentiasa ada dengan kenangan dan momen yang tercipta:)malam nie malam indah jugak buatku walau cuma ditemani lappy  biruku dibawah bumbung langit bercahayakan bulan dan kerdipan bintang(walaupun lampu pendaflour sebagai penerang bilik=D) aku rasa heppi nak post contest dari tajaan CORNETTO
 Sebenarnya dah lama aku join..cuma xpublish je
sebab untung badan ada rezeki..klau xde anggap je njoy join contest..
mmg menarik yang cornetto buat..
mudah senang dan amat menarik..:)apabila kelik sini
korang akan nampak web dia yang unik dan cantik..
sign up untuk join dan terus buat upload gambar kesukaan dengan 
dan serikan dengan ikon yang tersedia..mmg mudah..aku teruja sangat buat tue..dan setiap orang hanya diperuntukkan hanya 2x saje create album..
dan aku cuma buat satu je..dah try buat album kedua setelah seminggu buat yang lama..tapi disebabkan connection internet tetiba low time tue..dah siap cantik dah..tapi xe rezeki xleh hantar..jadi aku malas dah nak perbaharui sebelum masuk galeri hari tue..scuma satu album je la.sayang sangat:(

okeyh sesape yang minat leh la join ek sebab tarikh tamat dia 30 April 2010..
so,,masih banyak masa lagi..leh join ramai2..tak susah..dan sangat menarik untuk anda try..huhu (kamain aku promote) 
dah macam jurucakap CORNETTO dah aku rasa..hikhik* 
jom nak tunjuk ckit laman yang aku pegi tue wajahnya camana..
taraaa!!

nie laman web cornetto (n__n)

masuk bahagian yang korang nak join..
register untuk petama kali sebelum sign in disini ek*

Besh meneroka web yang kiut miut macam laman CORNETTO penuh warna warni..tak rugi korang join sebabnya hadiah dia amatlah lumayan..tak pecaya try kesini untuk keterangan lebih lanjut..^^ dan korang pulak sila lah vote untuk aku ye..bolehkan?:) xkesah kalau xnak pun sebanya nie hanya suka suki aku disebalik tersirat..ingin tersurat menjadi kenyataan:) mudah2an..

 vote untuk Dawia ye..
kelik bawah nie..
CORNETTO SHOW YOUR LOVE

disini dalam album nie adalah kasih sayang yang tidak ternilai aku limpahkan sepenuh hatiku jiwa dan raga..yup,,sebabny au sayang sangat hubungan itu..
family adalah kekuatanku dan si dear adalah penasihat dan pendengarku yang setia..wink* selamat menonton dan jangan lupe vote jika korang suka..
diatas atau disini---> CORNETTO SHOW YOUR LOVE
aku dah join....! korang bila lagi..masih belum terlambat 
 
nota buat tersayang:terasa puas bila terhasilnya filem nie..=) 
aku sayang semuanya dalam filem itu..walla!!
saat cantik dan kiut miut tapi amat terkilan dengan album lagi satu..wuwu 


---;-'-{@
yang merasai kebahagiaan,,
~Dawia~
 

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi