Monday 12 April 2010

ღ ..Simbol Mood Kiut..ღ

Salam dan selamat pagi reader kiut miut..
pagi nie bukak buku wajah kat wall ada kawanku fatin hadiahkan
nie khas untuk ku..weee..serius terharu..:) 
simbol nie simbol mood kiut..erk..hee:D

(●̮̮̃•̃)(●̮̮̮̮̃̃•̃̃)
/█\ /█\

─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█───
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█

.............(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶.............

rasa special sangat tau..lagipun agak unik..aku tempek pulak kat blog kiut miut nie..mungkin nie melambang sebuah cinta sang puteri dan sang putera..tapi banyak perasaan dan halangan perlu ditempuh mungkin sebab tue mimik muka dalam simbol dia ats cam xceria je..ecece..memandai je aku nie translate simbol nie..tapi serius simbil nie mmg unik..kreatif sape yang cipta^^

buat Fatin tenkiu so much ek!!~aku makin bz nak exam then,,asaimen,,test dan segala macam.Jadi dah jarang blogwalking..sekarang pun dah jam pukul 8 pagi waktu di Malaysia..so,,aku kena bersiap2 nak pegi kelas akaun..serius cakap hari Isnin hari paling malas aku rasa..huhu..serius malas dan nantookknyetapi..aku mesti kuas semangat kan3?:)demi ayah maka,si dear..dan aku sendiri..aku mesti kuat..ouyeahh!!..hihi..waa,,semangat balik..Jom sarapan kenkawan..ala biasa je roti..nyum..janji kenyang..tapi nape pagi nie rasa nantokk teramat..nak kata tido lambat dak..huuuaaa...nak tido lagi..!!!..hehe..tapi ttp pegi kelas.. ngee* (senyum sampai ke telinga)..cuaca buat aku tambah nantok..eh cakap lagi pasal nantok..lemah badan cenggini.nampak bantal ngan teddy jer.keyh Cik dawia dah jangan cakap..so,,nak bersiap..kawan-kawan blogger sekalian..selamat berblogwalking..dan jangan lupa klif nuff i ek..hehe=)



Sekian,,comey kiut miut..peace!!
nota buat tersayang-->terima kasih kejutkan syg bangun suboh dear..
sumpah aku bahagia..moga kekal ke akhirnya..=)
doakan kami ek..amin ya rabbal alamin ^^

---;--'-{@
~Dawia~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi