Saturday 3 April 2010

ღ ..Sumber Carian Baru Mylook..ღ

Salam ceria buat semua blogger..
moga arinie pagi yang fresh dan cool buat krang semua..:)
nak tau hari nie aku belajar mende baru setelah aku menjoinkan diri 
sebentar tadi..sebab mende yang baru terasa njoy mencubanya..mudah je..
dan sekarang nie nak jugak aku berkongsi dalam blog kiut miut aku nie..tralalalala~ jom tgk serba ckit yang aku tau..erk..

 
mylook.com adalah sebuah tempat pencarian terbaru yang baru dilancarkan.Sumber pencarian (search resource) ini berfungsi sepertimana sumber carian yang telah kita kenali seperti google, yahoo dan sebagainya.Terdapat kelainan atau perbezaan sumber carian ini dengan sumber carian yang lain adalah, jika korang daftar dengan mylook.com korang akan diberikan "share".. setiap carian yang kita lakukan dengan mylook.com, kita akan mendapat usd 0.22..Tetapi hanya 5 carian pertama dalam hari tersebut sahaja diambik kira..ini bermaksud setiap hari korang akan mendapat usd 1.10 maksimum.sebab tue aku mencuba..ahaksz!~

  keyh aku nak cite lagi. setelah korang berdaftar dengan mylook.com, korang akan diberikan link referral dan ini adalah untuk membolehkan korang mengajak kawan-kawan join di bawah korang. Setiap orang yang join di bawah korang, akan mendapat tambahan usd 1 setiap seorang.Yang beshnya pendaftara adalah percuma..jom join dan daftarlah cepat-cepat kerna hanya orang 1st join  yang terawal sahaja akan menikmati semua kelebihan-kelebihan yang disediakan seperti yang aku sebut tadi..so,,jangan melengah lagi keyh (huh nampak sangat aku teruja) hihi..nak korang join ramai-ramai..tapi jujurnya aku rasa pabila melibatkan sesuatu yang baru rasa cam teruja sesangat..ia seolah-olah kita berani mencuba dan terus mencuba sesuatu yang membawa kebaikan.. budak bisnes la katakan---> (n___n)


 Jom la join sekarang..!~ kelik disini keyh (:
moga aku dan uols akan lebih sukses hari demi hari..!!sesegar Sang suria pagi..seindah  alam buana penuh warna warni..itulah mood aku sekarang..amat bersyukur dan ceria..dengan apa adanya..alhamdulillah..bersyukur..dan merasai itu nikmat dunia...ngee*

>>Jom sarapan..hihi<<
---;-'-{@
~Dawia~

3 comments:

  1. salam..just nk promote kaspersky antivirus 2010..lesen key sah 300 aei..kalau nk informs kt sy ek.. harga rm15 je..sama2 student ukm :)

    017-9871755 (imran)
    mieran_87@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. ye la tue mr mieran.^^

    tenkiu!!!~

    ReplyDelete
  3. huhu..pandai die cari income eh? huhu..tapi kena waspada selalu okeh..kang tipah tertipu .bahaya tu... wish you good luck okeh..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi