Wednesday 28 April 2010

ღ..Rasa Hati MenCeritakan..ღ

Selamat malam pada reader dan follower blog kiut miutku:)
Alhamdulillah semasa cik empunya blog nie menaip n3,,baru je selesai lepas gian pada kuew tiow bandung yang dah berbulan xmakan..maka dikena pulak air tangan tukang masak tue marvelOus..sedap dan nikmat ler dinner aku tadi..blurp..opss! maaf..simptom kenyang erkk biasa la kan..(cover line) ngee*
maaf sebenarnya bukan la nak cite pasal makan..
cuma nak kongsi ckit pengalaman dan aktiviti rini dengan 
korang kenkawan dunia maya blogku..
dekat2 nak exam niey..class dah makin xda dah..rini pun cuma 1 kelas tapi sekejap je dalam sejam..dan kemudian ramai2 tangkap gambar sbg kenangan sebab kelas last dah sem nie sebelum exam bagi kelas Princple Of Management.
Yang bestnye lecturer sporting..dia yang nak bergambar siap dah gtau awal2 lagi..hikhik.Tapi disebakan aku xbawa kamera..xleh ler upload skrg..
Jadi,,kena tunggu la sampai member atau lecturer upload dalam buku wajah..hihi* baru leh tgk hasilnya..menawan ke gedik..ngee* gurau je.
mau xmau..nak xnak dah nak dekat final exam dah aku..
dan budak & geng aku yang study IPTA dah habes pun siap sekarang dok santai2 kat umah lagi..jelous douw..hukhuk*
tapi xpe lepas jer habes exam 10 hari..cek pun nak balik kedah dah noh..
haa..keluaq loghat Kedah dah =)


Seronoknya rini hanya Tuhan yang tau..
mungkin hatiku tenang dan jiwa tak kacau..maka dengan itu aku akan study lepas je taip n3 nie..lalalalala~ Jom join sekali !!
banyak lagi nak kena cover..sonok pada mereka yang dah cOotie..
Pada adex ku yang dah balik umah semalam,kamain dah masuk dapur masak..
mak cakap dia yang excited..mungkin dah bosan makan kedai cam aku sekarang..kat ostel nie cam susah nak masak..(susah ker malas?) errkk..
dua2..hihi.Sebabnya..xsempat kot dan beli je untuk jimat masa..
Sekarang betul2 rasa tenang..hati rasa ceria seindah lagu yang aku baru ubah tadi* njoy dis song keyh..dan tolong jangan tanya apa2 lagu pun..sebabnya dah maleh nak jawab untuk keberapa kali.."harap maklum".
Orang ada cakap hidup akan indah kalau berkongsi..yup:) memang pun..
tapi alangkah indahnya jugak kalau ia menjadi terapi diri untuk dijadikan 
santapan sendiri..dan "sharing is caring"..rite?
tapi xsemua kawan2 ku..sebab blog nie adalah tersirat tersurat hidupku..
yang tersirat tetap xtersurat kalau x diluah
dan yang tersurat tak bermakna xde siratnya..kan? ^^
maaf andai terkasar bahasa..(",)


Nak kongsi jugak apa yang aku nampak masa g cafe tadi beli kuew tiow bandung..mmg cantik dan unik tau.Aku nampak ciptaan Ilahi Rabbi..
Malam dengan bulan penuh dan langit cerang terang benderang ditambah seri dengan 1001 bintang yang berkerdipan indah..terpesona aku dengan ciptaan cakerawala yang unik dan indah.Tersenyum bahagia..serius aku suka tgk bulan bintang..tambah2 ia ada kena mengena dengan kenangan..
kenangan dalam kenangan yang xkan lupa selagi jasad dikandung badan..
koranggggg ))))))) aku heppy rinie...
mOga berpanjangan hendakNya..jugak aku menadah tangan memohon padaNya atas nikmatnya ini yang buat aku merasai apa itu kehidupan yang sempurna bahagia tanpa masalah..syukran dan alhamdulillah Ya Allah~
Rahmati daku dan keluargaku..aku bersyukur Ya Ilahi......

Moga kalian jugak bahagia rakan blogku !
Nota buat tersayang--> Rest secukupnya ye dear..ilysm(:
.:.Selamat Malam dan Salam Ceria.:.

--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi