Tuesday 6 April 2010

ღ ..Kontest Gagak Hitam Bergaya..ღ

Salam reader cumil kiut miut sekalian,,
rinie dah rasa sht ckit dari semalam walau lukanya masih sengal..
alhamdulillah,,nasib xde luka2 yang teruk..
terima kasih pada kawan2 yang mendoakan aku..
terutama sahabat yang niknamenya mediataip..
sebenarnya dah lama nak join contest nie yang dianjur oleh TTT
dan sekarang baru join..wee*

Syaratnya senang je.

1. Gambar anda bergaya dengan cermin mata hitam sambil memegang snek kegemaran anda. Pakaian bebas.

2. Buat gaya anda tersendiri dan jangan lupa bagi caption pada gambar. Contoh "saya suka makan keropok!”

3. Buat satu entry khas untuk kontest ini dalam blog anda, sertakan gambar dan jangan lupa backlink ke blog porttuantanah.com.

4. Letakkan URL link kontest anda di ruangan komen entry ini.

5. Jadi follower porttuantanah.com.

6. Letakkan banner porttuantanah.com di sidebar blog anda sepanjang kontest berlangsung. Anda boleh copy code banner di sidebar kiri blog ni.


Tarikh kontest bermula pada 29 Mac 2010 hingga 10 April 2010.

Hadiah pertama rm100 + ruangan khas di sidebar blog porttuantanah.com untuk mempromosikan blog anda.

Hadiah kedua rm50.

Hadiah ketiga rm30.

Hadiah saguhati x 2 rm10.

5 gambar pemenang akan dipaparkan dalam 
entry khas pemenang Kontest Gagak Hitam Bergaya.
dan ini gambar yang aku pertandingkan:)
keropok cincin keemasanku..walla~

Aku suka sangat keropok roller coaster Jack n Jill sebab snek keropok cincin ubi kentang nie sebelum aku makan  aku akan main dan sarungkan keropok cincin nie di semua jariku ala2 anak orang jutawan gitu punya banyak cincin..hehe..upss terlebih sudah..:) dan semestinya keropok nie kiut dan banayk perisa..sedap.walla! aku suka suki masuk kontest dan nawaitu sebenar mestilah nak menang^^..mudah2an aku la "gagak hitam yang bergaya" tue
.:.Amin Ya rabbal Alamain.:.
Jom join kenkawan blogger ku sekalian meriahkan lagi kontest nie..
serius aku amat njoy join contest nie..wee*
nota buat tersayang--->tenkiu so much 4 my dear sb support me 100%
--;--'-{@
~Dawia~

5 comments:

  1. Hai misdawia! u suke roller coster ek >.<
    Tq join kontest i..jgn lupe letak banner kat sidebar..sampai 10 april je k..hehe.
    Good Luck! Jap lagi i letak gambar u kat blog i..cekidout!! taa...

    ReplyDelete
  2. hai toh..^^
    haah..suka..
    ur welcome..orait..i dah letak..
    ur welcome..


    orait..
    taa:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi