Sunday 4 April 2010

ღ ..Sedeh Nada Kasar..ღ

Salam buat semua follower dan reader yang berkunjung,,
walau dalam keceriaan aku dikala saaat yang lepas..
pabila diminit sekarang aku menanges tak tertahan lagi
pabila dapat msj yang betul-betul buat hatiku terasa yang amat..
aku tau kau kakak..dan aku tidak serajin ko..tapi jangan lah kau hantar mesej pada aku yang tika yang hanya suka bersendirian dan suka buat hal hal sorang je sebab kita tak satu kepala..aku tau kau pun bukan lah rajin mana pun..
menyuruh aku itu dan ini seolah2 aku betul2 malas..dan mmg aku malas pun..
P U A S -H A T I !!!!
lega dapat lepaskan qaseh yang terpendam dalam hati..
tak..aku tak marah ko kalau kau cakap baik2..sedangkan dulu ko perlukan bantuan aku..nah..kamain lagi kau meminta..lembut gigi dari lidah..
tapi bila ko dah jumpa kawan yang ekceli tak jugak suka kawn dengan ko..
ko rasa megah..ko rasa ko ok segalanya..
dah rasa besar mintak aku buat itu dan ini..aku tau lah aku tak serajin ko..
tapi ada ke aku penah mintak tolong ko ape2..!!
jangan perasan ko kakak ko boleh suruh aku buat itu dan ini tapi patutnya ko kakak ko tunjukkan aku teladan yang baik..bukan maih sergah taip jek..
dan hantar mintak aku buat apa yang ko suruh..
ekceli kita beza setahun jek..dan bila dikira bulan hanya beberapa bulan je..
ko tue dah macam kawan2 jugak..aku bukan nak biadap tapi cara ko aku tak suka..serius tak suka..!!~ dah la tegur tak face to face main pakai taip msg je..padahal sebelah menyebelah bilik je kot..kecik hati aku ko buat cenggini
xsalah aku katakan ko tegur aku tapi bila msej yang ko taip dan hantar main lepas cakap je..sapa yang baca pun akan terasa yang amat..
kadang2 aku heraan manusia tak penah fikir dia salah tapi dia ayik nmpak orang lain yang salah..T__T mmg tak adil..huhu

Aku pun bukan la suka sangat nak cite pasal ko dalam blog kiut miut aku nie..tapi ini yang aku rasa dan aku perlu luahkan..dan di blog adalah terapi yang baik..lagipun blog ni je yang setia dengan aku..termasuk lappy nie..
sekali lagi aku tekankan aku tak kaco hidup ko..jangan ko nak kacau hidup aku..ko tegur aku2 leh terima..tapi bila ko nak suruh aku buat itu dan itu,.
serius aku cakap...boleh belah!!!...(nada yang keras)
mungkin itu yang terbaik aku boleh cakap pada ko..sebab mungkin akak aku hormat ko dulu.tapi bila ko tegur aku dengan cara yang amat menyakitkan hati..tutur bahasa yang biadap..senang cite..ko lagi teruk dari aku..!
maaf la terus terang aku cakap walau nmpak aku ceria setiap hari tapi bila ada yang nak naikkan darah aku..mmg aku panas siot!!! 
sebabnya aku jugak punya perasaan....itu kenyataan bagi seorang manusia..
.noktah.jadi untuk tidak aku kutuk ko dalam blog yang aku sayang nie baik aku habiskan n3 nie denagn berzikir...supaya jauh dari syaitan laknatullah~

astaghfirullahalazim(3x)
lailahillah..muhammadurrasulullah..

---;-'-{@
~Dawia~

2 comments:

  1. dawia..org cmtu mmg bajet dia perfect..ok..dan sgala2ny ok..
    sbr jela..
    dia xde life tu..dan dia amat pengecut.
    lau btl2 dia nk tego awk..tego face to face bkn ngn msg.

    ReplyDelete
  2. itu la kan..
    sabr je nie..
    kalau x mesti perang besar tau..huhu

    tenkiu sugar2 kapas..
    sayng kamu!~

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi