Friday 23 April 2010

ღ..Rasa Ini Rasa Ku..ღ

Salam bicara buat sahabat dan reader yang berkunjung..
Rinie rasa besh dan puas sangat sebab aku dapat rest puas-puas sampai mata cemei..hikhik
ekceli aku dah mangun rasa segar bugar sangat-sangat..
yup mana taknya seingat aku aku bangun tiga kali dan tiga kali jugak aku bermimpi indah..tapi aku dah xingat mimpi apa tapi alhammdulillah..mimpi yang besh..sebab lupa-lupa ingat aku pun aku ingat aku bersama famili..hmm mungkin aku terlalu rindukan famili yang amat jauh dimata..serius dah 3 bulan tak balik "home sweet home"..tapi dah rasa macam dah 3 tahun xbalik..siyes!! itu yang aku rasa sampai termimpi famili..
xsabar jugak dah meredah kesibukan kota untuk balik umah..yeay..!
sekarang statusku mode study aka belajar smart not hard..
tapi bila sibukkan diri tak terasa sangat kesunyian tapi bile dah xbuat ape-ape
memang rasa lambat masa berlalu..aku cuti minggu nie sampai 4 hari dan malam isnin baru ada class untuk tahu carry mark dan tips tips macam semester lepas sebelum duduki final exam..hOpe dapat bantu aku nnti..ngee*

Girls Myspace Comments

rasa ini rasa ku ^^,

memang sukar persaan yang aku alami sekarang tapi aku saje yang merasainya..kesunyian dalam kedamaian..adalah lumrah hidup aku sejak menjejak kaki di ostel bumi selangor..sekarang aku akan menikmati apa yang aku rasa,,apa yang yang aku ada..dan terima dengan hati terbuka..
moga aku mendapat kesejahteraan dari Sang Penciptaku..
nota buat my dear-->terima kasih atas nasihat yang sukses buat sygmu ini..
insyaALLAH..akanku praktiskan buat tatapan exam kelak=)..

Quotes Myspace Comments

---;-'-{@
~dawia honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi