Thursday 1 April 2010

ღ ..Award Penceria Hariku..ღ

Salam 1 April 2010 buat reader dan follower sekalian,,
alhamdulillah arinie aku dah masuk bulan baru bersama bulan Islamnya 16 Rabul Akhir 1431H..Salam Ceria dari aku..moga azam baru bulan baru buat kita lebih semangat nak bekerja bagi pemegang status pekerja dan selamat belajar bagi student macam aku:)
Pagi nie buka blog..nampak di cbox aku seorang follower yang selalu kunjung blog kiut miut nie...Kak Zilajai
dan paling besh aku dapat award dari Kak Zilajai 
terima kasih akak kerna memberi award nie pada saya..^^
amat saya hargai...hehe.:D
Jom tengok award tue..
sila skrol ke bawah (",)

♥。

♥。

 ♥。


nie la award yang aku dapat..kiut kan?? ^^

Teramat terharu kerna satu demi satu award dianugerahkan pada aku..
alhamdulillah..syukur sangat!~..
terima kasih sesangat nie..dan yang beshnya..award nie tidak menyatakan rule tertentu untuk memenuhi permintaan seperti award yang lain..sukenya!~
adakah kena pass blog nie pada kenkawan kita..
xde kan?:) rasanya aku xbuat ler senarai penerima award sebabnya..
aku nak simpan blog dari Kak Zilajai 
.:.noktah.:.
kerna ini kenangan dan penghargaan buat aku..hee;)
keyh,,nak cite ckit malam tadi xleh blogwalkng sebab lepas je aku buat n3 pendek semalam,,aku kena buat asaimen group presentation video..
Pengajian Malaysia..fuhh..pukul 3 pagi baru siap..dah ler wifi ok kat kampus aku nie tapi tup2 susah nak connect tenet sebab streamyx ostel merajuk..
jadi,,terpaksa dok senyap2 dan settlekan folio,burn Cd utk lecturer dan aku..
dan akhirnya selesai sudah..
lapang dada..ptg nie langsung hantar Cd dan folio pada pensyarah..!
yeay..hati sangat senang bila keje selesai..
tapi kesannya..mata aku xlarat angkat..mata nantok..ouh apakah??..
hehe..tapi disebabkan  bukak blog dapat award "interesting blog"..
hehe..terasa teruja nak berblog walaupun blog aku xde la menarik mana..kiut ada..hihi..(gurau je)tapi syukur kerna ada orang menganugerahkan award yang julung2 kali nie;p
  terima kasih ye..!~ 
nnt saya akan tempek award nie di sidebar blog saya ek..^^
terasa bahagia seketika...walaupun psssttt merajuk dengan si dear..huhu
hehe..xpe kejap je aku merajuk..nnt ok la..
eh dah nak dekat pukul 11 pagi..
ada kelas Macro..jadi nak pegi bersiap dulu,,
dan bereskan segalanya.....
jangan lupe April Fool untuk kenkawan....
(naik tanduk)
hahahahahaha:p
ape ye nak kenakan geng aku?..
ada idea?..tapi peringatan jgn buat gurauan perkara serius keyh..
Selamat masuk bulan baru..
dan yeay!! aku dapat Award.....
insyaALLAH akanku mempertingkatkan prestari blog nie dari semasa ke semasa..mudah2an..baru sesuai dengan pemegang award ni kan?:)
ok,,senyum dan ceria selalu rakan blogger sekalian..
selamat berblogwalking...dan up trafic kenkawan..
moOd study dah datang....
Salam terindah..
---;--'-{@
~Dawia~

1 comment:

  1. blog ni menarek pe...setiap org ad hak nk cite pape pon kn??hihi ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi