Friday 30 April 2010

ღ..ConteSt SenyuMan PaLing Menawan..ღ

Salam buat blogger dan follower kiut miut daku:)
petang nie aku cuma teringin nak masuk dalam contest yang 
dianjurkan oleh cik penganjur  Chentazetty
 :Syarat2 contest niey:
1)contest nie terbuka untuk semua peringkat umur. (yup,,aku leyh join!)
2)Sekeping gambar je (GAMBAR ANDA) :DONE:
3)gambar mestilah senyum yang memang ikhlas
Senyum lebar & max..:DONE:
4)gambar BERSEORANGAN :DONE:
5)mestilah menjadi follower miss chentazetty :DONE:
6)Sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada  Cik Chentazetty :DONE:
7)tag kan kawan2 anda minimum 4org :DONE:
-kak DahLia-
-Kak Beba-
-Sugar2 kapas strawberry-
-Kak shimawar-

Tarikh penyertaan tutup pada..20 mei 2010..


Contoh pitcha senyum paling menawan.... 
(letakkan sticky pic ini sekali di n3 kite) dan 
explain knapa suka senyum :DONE:


Petama yang buat aku teruja sebab contest niey just memerlukan "senyuman"..korang penah dengar x?..senyumlah pada dunia..dan maka dunia akan tersenyum pada korang ..ngee* niey gambar aku yang senyum tahap maxima sebab senyuman niey ikhlas dan berbunge-bunge sangat pabila aku rasa sangat heppi sebab dapat kejutan bufday aku yang ke-21 bulan Mac lepas..
dan xlupe jugak dalam Islam menyarankan umatnya memberi senyuman..kerna bukan sahaja sebagai pemanis wajah malah adalah satu sedekah..Jadi..aku hadiahkan senyuman kiut miut niey untuk join contest nie..
korang...jom join ramai2..!! pada yang kene tag.Sila la join yek.


Salam senyuman menawan dari saya ---> (n__n)
serius aku amat heppi rinie..salam Jumaat semua ^^
--;-;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

4 comments:

  1. mcm nk join gak je..

    ReplyDelete
  2. manis nyer senyuman dier...
    semoga berjaya dik....

    ReplyDelete
  3. join ler cik pingu..
    xrugi ^^


    terima kasih kak yanie:)
    hehe.......

    ReplyDelete
  4. Ok..tapi xboleh menang dgn gmbr nie..itu pendapat saya le..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi